Findusinde skriver:
Det har sikkert været oppe og vende mange gange, men vi gør det lige igen..
Jeg har 12 dage tilbage til termin, og mig og kæreste har hele tiden sagt at babyen ikke skal sove i vores seng...
Tremmesengen kommer til at stå ved min side af sengen, istarten med liften deri...
Mange synes det er noget underligt noget at den ikke skal sove i vores seng. Men det er både jeg og kæreste lidt imod, både pga, vi sover begge MEGET uroligt, og så fordi vores hund ligger i fodenden... Jeg ved godt at folk siger at det er MEGET nemmere når man skal amme, at den ligger i sengen...
Hvad gjorde jeres små bebser??
Knus
Her har vores søn altid sovet i sin egen seng, som også står i soveværelset. I starten kom han nogle gange over i sengen om morgenen, for så kunne han lige nappe en time mere. Nu er det kun hvis han feks. er syg og har brug for nærhed, så tror at det kan tælles på 1 hånd hvor mange gange han har ligget der

.
Men det var selvfølgelig også lige der hvor alle medierne snakkede om vuggedød i forældre sengen at han blev født, så mor her blev måske lidt hys

. Nu er jeg rigtig glad for at han ikke har behov for at ligge sammen med os om natten, men at det netop er blevet noget som kan trøste ham hvis han er lidt sløj

.
Anmeld