louise79 SKREV:
Kan sagtens følge dig TITTE. Har jo termin imorgen og der er overhoved ikke tegn på at der er noget som helst igang. Så må jo acceptere at han kommer når han kommer. Skal til jordemoder tirsdag og så regner jeg med at der bliver aftalt at jeg skal sættes igang
Men håber da også et eller andet sted at han kommer af sig selv , føler at det er det mest rigtige. Glæder mig ihvertfald til at få sovet uden problemer. For det er sgu ikke nemt i disse dage.
Jeg ved faktisk ikke helt hvor den ro den kommer fra, for jeg er af natur en person, der godt kan blive rastløs. Men måske er det noget hormonelt, og måske er det en del af det at være gravid, at man gør som man gør.
Idag har flere ringet til mig og jeg har ikke taget tlf fordi jeg har haft gæster til formiddagskaffe, og det sjove er, at fordi jeg ikke tog den, er det væltet ind med sms og tlf beskeder, om jeg er ved at føde..... Aiii men helt ærligt, det er da for sjovt at folk går sådan i selvsving.
Min veninde fortalte mig, at de på fødegangen oplever, at der er folk der ringer ind og spørger om den og den er ved at føde, for de kan se at deres bil ikke er hjemme..... Personalet må jo ikke sige noget, men det tager jo deres tid når de skal gå efter tlf., de kan jo ikke se om det er en fødende der ringer eller en pårørende....
Vores nabo er sindsygt nysgerrig, sidste weekend var vi i byen lørdag aften, og da vi skulle afsted igen søndag formiddag, havde vi bare parkeret min mands bil foran vores hoveddør. Og som de luksus dyr vi nogen gange er, så havde min mand startet bilen 10 min før vi skulle afsted, for at der var lidt lunt i den når vi skulle køre. Straks kom en sms fra naboen af, om jeg var ved at føde siden vores bil var tændt og gik i tomgang..... Måtte svare hende, at ja, hun var da vist nysgerrig, men nej, vi skulle såmænd bare i byen.
Den anden dag havde hun så undret sig igen, fordi bilen var væk en hel aften, men hun var nået frem til at det nok ikke var op over, for så ville min svigermor nok være her for at lufte vores hund...
Det bliver bare for meget, én ting er at min nabo kan tænke det, men for fanden, at hun så også siger det til mig det synes jeg bare er lidt for meget...... Så når det sker har vi tænkt os at svigermor bare skal sige, at vi er til et eller andet og at det er derfor hun lufter hunden....