sker det snart..?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2012

louise79-vb

nææ heldigvis ikke groet sammen, bløder da stadig lidt. men tror sgu han hygger sig for meget inde i varmensmile

Idag skal bare nydes og ikke bruges til at tænke irreterende tanker om en fødsel som starter når den starter..wink

Så god fredag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2012

Titte-vb

louise79 SKREV:

Titte : er spændt hvad de siger til din scanning.

Havde håbet på at der kom en større effekt af hindeløsningen, men det ikke ud til at have den største virkning. Men havde da 1 rigtig ve imorges wink og har så intet mærket siden, øv øv øv..

Vil bare så gerne igang ...... så kom nu VEER

Lille manden har sat sig fast nu, og det er bare dejligt.... Så mangler vi bare at han kommer igang med at finde ud til os, og det kan jo ske når som helst....

Har fået en dato for igangsættelse, hvis ikke han kommer af sig selv, så det er lidt rart at vide. Indtil videre ser vi det dog på, for jeg håber da at kunne gå i fødsel af mig selv. 

Det er jo den eneste gang jeg kommer til at opleve det her, så jeg vil jo gerne have det hele med og gerne så naturligt som muligt, så jeg har tålmodighed lidt endnu!

Han er ikke helt så urolig mere, men jeg mærker dog ganske godt liv det meste af tiden, og det er jo betryggende...

Og alligevel, så er der stillinger jeg ikke befinder mig så godt i mere, synes det er besværligt at sidde ret op, at ligge på ryggen, at bøje sig fremover og sådanne ting, men jeg ved jo at det har en ende inden så længe, så jeg klarer det nok....

Jeg kan nu bare koncentrere mig om at hvile mest muligt, så jeg fysisk er klar til fødslen. 

Anmeld

30. september 2012

Titte-vb

Så har jeg passeret min terminsdato, og det er egentligt lidt underligt....

På Skejby fik vi i tidernes morgen udleveret nogle papirer, hvori der står at 80% af de der får reagensglas behandling føder ca 2 uger før termin, men hey, dem er jeg så ikke iblandt.

Det er en underlig fornemmelse, man er utålmodig i dagene op mod terminen, og nu synes jeg bare at der er faldet ro over tankerne, han kommer når han vil og jeg kan ikke gøre en hujende fis for at han kommer når jeg vil have det..

Jeg har fået en tid til igangsættelse næste lørdag, hvis ikke det er sket af sig selv, og det er fint med os... Men jeg håber da at jeg selv går igang!!

Så nu vil jeg bare nyde det inden det store fødsels 'helvede' går løs, afslapning bliver nok ikke lige det der bliver mest af med en ny bebs i huset, nye ting at forholde sig til, barselsgæster og meget mere!!

Men jeg glæder mig, og er totalt klar til at møde vores lille dreng!

Anmeld

30. september 2012

louise79-vb

Kan sagtens følge dig TITTE. Har jo termin imorgen og der er overhoved ikke tegn på at der er noget som helst igang. Så må jo acceptere at han kommer når han kommer. Skal til jordemoder tirsdag og så regner jeg med at der bliver aftalt at jeg skal sættes igangsmile

Men håber da også et eller andet sted at han kommer af sig selv , føler at det er det mest rigtige. Glæder mig ihvertfald til at få sovet uden problemer. For det er sgu ikke nemt i disse dage.

Anmeld

30. september 2012

Titte-vb

louise79 SKREV:

Kan sagtens følge dig TITTE. Har jo termin imorgen og der er overhoved ikke tegn på at der er noget som helst igang. Så må jo acceptere at han kommer når han kommer. Skal til jordemoder tirsdag og så regner jeg med at der bliver aftalt at jeg skal sættes igangsmile

Men håber da også et eller andet sted at han kommer af sig selv , føler at det er det mest rigtige. Glæder mig ihvertfald til at få sovet uden problemer. For det er sgu ikke nemt i disse dage.

Jeg ved faktisk ikke helt hvor den ro den kommer fra, for jeg er af natur en person, der godt kan blive rastløs. Men måske er det noget hormonelt, og måske er det en del af det at være gravid, at man gør som man gør. 

Idag har flere ringet til mig og jeg har ikke taget tlf fordi jeg har haft gæster til formiddagskaffe, og det sjove er, at fordi jeg ikke tog den, er det væltet ind med sms og tlf beskeder, om jeg er ved at føde..... Aiii men helt ærligt, det er da for sjovt at folk går sådan i selvsving.

Min veninde fortalte mig, at de på fødegangen oplever, at der er folk der ringer ind og spørger om den og den er ved at føde, for de kan se at deres bil ikke er hjemme..... Personalet må jo ikke sige noget, men det tager jo deres tid når de skal gå efter tlf., de kan jo ikke se om  det er en fødende der ringer eller en pårørende.... 

Vores nabo er sindsygt nysgerrig, sidste weekend var vi i byen lørdag aften, og da vi skulle afsted igen søndag formiddag, havde vi bare parkeret min mands bil foran vores hoveddør. Og som de luksus dyr vi nogen gange er, så havde min mand startet bilen 10 min før vi skulle afsted, for at der var lidt lunt i den når vi skulle køre. Straks kom en sms fra naboen af, om jeg var ved at føde siden vores bil var tændt og gik i tomgang..... Måtte svare hende, at ja, hun var da vist nysgerrig, men nej, vi skulle såmænd bare i byen. 

Den anden dag havde hun så undret sig igen, fordi bilen var væk en hel aften, men hun var nået frem til at det nok ikke var op over, for så ville min svigermor nok være her for at lufte vores hund...

Det bliver bare for meget, én ting er at min nabo kan tænke det, men for fanden, at hun så også siger det til mig det synes jeg bare er lidt for meget...... Så når det sker har vi tænkt os at svigermor bare skal sige, at vi er til et eller andet og at det er derfor hun lufter hunden.... 

Anmeld

1. oktober 2012

Janni-Martina-vb

Ja folk går meget i selvsving når terminsdatoen nærmer sig.

Jeg bor i lejlighed, og min nabo kom også for at ønske tillykke med den lille ny inden jeg havde født. Grunden til hun troede jeg havde født, var at aftenen før havde vi åbnet og lukket vores hoveddør efter kl. 20.00 Så måtte det jo være fordi jeg var på vej til sygehuset for at føde...??...:)

Anmeld

4. oktober 2012

Titte-vb

Jeg har idag gjort hvad jeg kunne for at sætte mere gang i de veer der af og til er der......

Har vendt sengene rundt, skiftet sengetøj, støvsuget madrasserne, og rundt ved alle lister i soveværelset. Har bakset alene, selvom manden tilbød sin hjælp, ville selv gøre det for tænk, hvis det kunne sætte skub i veerneo-pisk

Veerne er der, og jordemoderen løsnede hinderne i tirsdags, tilsyneladende uden effekto-djaevel og jeg var den dag 2 fingre åben udvendigt...... Så man har da lov at håbe at der sker noget inden igangsættelses tiden lørdag morgen......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.