sker det snart..?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Jeamie-vb

Hi hi du går bare rundt i små cirkler ?? cheerful

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

louise79-vb

ja det er lige før.

Ej min tålmodighed er vist bare ikke så stor ligenu.... ville gerne have ham ud for nu er det sjove ved at være gravid fuldstændigt forsvundet.sad

Og bliver sindsyg af de samme spørgsmål hver dag ' er der sket noget' - ' kan du mærke han er på vej ' ......... og nej jeg kan ikke mærke en fis andet end mit fu.... bækken der gør ondt...

Idag har bare været fuldstændig sindsyg, med en mand der er træt, syg, stresset, en pige der har haft 2-3 hysteriske anfald og mig selv der fik den største tudetur fordi jeg ikke kunne overskue noget som helst..nå men det er bare sådan en dag der skal overståes også kommer smilet frem igen imorgen wink

godt det her forum er til så man kan læssse af

Anmeld

23. september 2012

Janni-Martina-vb

Jeg var også fyldt med hormoner det sidste stykke tid af graviditeten. Jeg endte endda med at blive så frustreret over det hele at jeg smed vores sukkerholder på gulvet... Og den har stadig en bule. Så bliver pænt mindet om hvor træls jeg havde det i slutningen, hver gang jeg skal have en kop the. :)

Anmeld

24. september 2012

Signe1704-vb

Jeg ville hoppe på den epidural hvis jeg var dig og fik muligheden. Jeg fik den med vores andet barn med det resultat at jeg havde en meget bedre oplevelse af fødslen - jeg følte at jeg var med. Og så er det jo det eneste sted man er en helt hvis man klarer smerter - alle andre steder bliver man smertedækket - har i hvert fald ikke hørt om nogle der bliver opereret eller lignende uden bedøvelse fordi det er så naturligt.... Jeg synes den er fantastisk. Men nummer 3 kunne jeg ikke nå at få den da det gik så hurtigt.

Mht at slappe af sagde min kloge jordemoder at det handler om at acceptere smerterne og ikke ligge og tænke åhhh nej hvorfor gjorde jeg det. Så skulle kroppen have lettere ved at arbejde.

Anmeld

25. september 2012

louise79-vb

6 dage til terminen.

så blev det tid til endnu et besøg hos jordemoderen dog med det lille tvist at jeg fik løsnet fosterhinden så nu krydser jeg bare fingre for at det kan sætte skub i tingende. smile

Ellers går det jo stille og roligt og humøret er da heldigvis kommet på ret kurs igen wink,

Så send gode ve vinde i min retning, for nu må det gerne blive tid til babys ankomst

Anmeld

25. september 2012

Jeamie-vb

Ja det kan da vidst inden for de næste par dage så ?! Du er stadig online så lige midt i en presse ve er du så nok ikke lige tongue

Anmeld

25. september 2012

louise79-vb

Nej ingen pressever her, gid der var.smile. Er ligenu mest spændt på om det har en virkning med den hindeløsning, der er jo sådan en fifty fifty løsning og i skrivende stund kan jeg intet mærke. Bløder dog en lille smule men ellers er det som det plejer.

Var dog overrasket over at JM sagde at jeg var ca to fingre åben...så noget sker der da

Anmeld

25. september 2012

Titte-vb

Her er der kun 4 dage til terminen, men ikke det der ligner noget der er igang.... tror jeg da!

Jeg skal scannes fredag når jeg er 39+6 så der er det planen at bede fødselslægen om at tjekke mig, så jeg kan få vished for om der er noget igang. 

Tror ikke jeg tager imod deres tilbud om at sætte mig igang allerede fredag, for der er jeg jo kun lige nået til terminen, dvs den termin som nf scanningen fastslog, den oprindelige termin er jo først d. 6 oktober, så jeg er jo reelt ikke gået helt til terminen på lørdag....

Men måske jeg kan få hende itl at lave hindløsning, og så må vi se hvad der sker sick

Anmeld

27. september 2012

louise79-vb

Titte : er spændt hvad de siger til din scanning.

Havde håbet på at der kom en større effekt af hindeløsningen, men det ikke ud til at have den største virkning. Men havde da 1 rigtig ve imorges wink og har så intet mærket siden, øv øv øv..

Vil bare så gerne igang ...... så kom nu VEER

Anmeld

27. september 2012

Jeamie-vb

Er du groet sammen igen ?? laughing

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.