sker det snart..?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.429 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. september 2012

louise79-vb

Så er der 20 dage til terminen.. uha de måneder fløj da virkelig bare hurtigt.wink.

Var til JM idag og alt var som det skulle være, hun vurderede ham til at veje omkrin 3300 gr, scanningen i fredags sagde 3600 gr så ved ikke helt hvor stor han egentlig er...wassat

Da jeg ventede den første lavede de et skøn på 3600 gr en uge før fødslen og hun vejede kun 3170 gr så jeg må bare vente og se. Syntes ikke han virker stor men det er jo svært at vurdere selv.

Glæder mig til fødslen og håber at den går fint og uden alt for meget hurlumhej....

Ved ikke endnu om jeg vil vælge smertestillende (epidural) hvis veerne bliver slemme. Sidste gang fik jeg 2 morfin sprøjter så jeg kunne slappe af og lade veerne gøre det de nu skal .... men håber at jeg denne gang kan slappe mere af så processen forhåbentlig går hurtigere... Om ikke andet så ved jeg hvad jeg kan gøre for at slappe så meget af som muligt..

Vi venter i spænding lidt endnu...smile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

Maria86-vb

Uhh... Så er det jo snart!! o-klapperi Tillykke!! Man kan vist ikke helt stole på de vurderinger... Da jeg ventede min datter (i 2009) skønnede de at hun i hvertfald vejede 3500g. Men hun var en lille en på 2470g... smile

Håber du får en go fødsel.. 

Anmeld

12. september 2012

milleren-vb

Går selv og venter spændt. Jeg har termin imorgen med min lille dreng,hans søster kom 2 dage over termin så håber heller ikke jeg går så længe over denne gang:)

Vi har også fået flere forskellige vurderinger af størreælsen-i mandags blev han vurderet til 3500,men tror han er lidt større.

Held og lykke med det hele:)

Anmeld

12. september 2012

Titte-vb

Jeg skal en tur på sygehuset igen imorgen til en ekstra scanning, for bettemanden har vendt sig igen, så han nu sidder i uk stilling.........o-mur

Så jeg afventer om det biver et vendings forsøg, eller om de vurderer jeg skal have et PKS, og skal jeg det, bliver det i næste uge, da jeg jo går ind i uge 38 på lørdag, og PKS gør de jo gerne 2 uger før termin!

JEg ser også frem til at få det overstået, har en rigtig livlig dreng der mosler rundt hele tiden, nat og dagwhistling

Anmeld

14. september 2012

Titte-vb

Titte SKREV:

Jeg skal en tur på sygehuset igen imorgen til en ekstra scanning, for bettemanden har vendt sig igen, så han nu sidder i uk stilling.........o-mur

Så jeg afventer om det biver et vendings forsøg, eller om de vurderer jeg skal have et PKS, og skal jeg det, bliver det i næste uge, da jeg jo går ind i uge 38 på lørdag, og PKS gør de jo gerne 2 uger før termin!

JEg ser også frem til at få det overstået, har en rigtig livlig dreng der mosler rundt hele tiden, nat og dagwhistling

.............dete er vist en bandit jeg venter mig, han stod lige så fint på hovedet og rumsterede!

Så nu har han fået besked på at blive hvor han er!!

Anmeld

21. september 2012

louise79-vb

Så skal jeg til scanning igen idag for at om han er vokset meget de seneste 14 dage. Efter scanning skal jeg min mand og lægen så snakke om hvad der skal ske i det videre forløb. Om jeg skal sættes igang og hvornår eller om vi venter til han selv vil ud.

Vil både det ene og det andet. så er lidt i nervøs for resultatet idag..... det vigtigste er jo at han har det godt og vi gør det der er bedst for ham...

Så vi må ses hvad der sker..

God fredag til alle

Anmeld

21. september 2012

Jeamie-vb

Sad her til morgen og tænkte på om der var sket noget smile.... Det er der så også - han er vokset smile. Glæder mig til at høre resultatet senere. Hvis du kommer hjem i dag..... wink

Anmeld

21. september 2012

louise79-vb

jeg er hjemme igen og nej er ikke blevet sat igang for han har ikke øget sin vægt siden den sidste scanning. smile

Idag blev han vurderet til 3500 gr, for 14 dage siden var det 3600 gr.. så det er ikke helt til at finde ud af. whistling

Aftalte med lægen at JM på tirsdag skal prøve at lave en hindeløsning for at se om vi kan hjælpe ham lidt på vej,..... hvis alt går godt så har vi en baby i løbet af næste uge... eller måske kommer han i weekenden. ... eller eller eller... ja der kan jo ske meget inden tirsdag wink

Så den søde ventetid er her stadig....smile

God weekend

Anmeld

21. september 2012

Janni-Martina-vb

Puha det er lidt hårdt at vente det sidste stykke tid. Nu er det kun 1 måned siden jeg selv fødte, og det var endda 1 uge for tidligt han kom. Så jeg har jo ikke meget at brokke mig over. :)

Og ja de skøn jm laver er altid lidt spændende i forhold til hvor tæt de rammer.

Men held og lykke til dig, når baby vælger at komme ud :)

Anmeld

23. september 2012

louise79-vb

kom nu lille mand..... vi venter og venter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.