Faderen er en ok fyr.. Jeg har det fint med ham. Snakker ikke meget med ham (han er ikke min far
).. Han lavede for 3 år siden den kæmpe bøf at være min mor utro...med naboen...og derefter flytte der over, hvor både søn og mor kunne se ham. han var langturschauffør så min bror så ikke meget til ham alligevel...meeeen det gør man ikke ustarffet i en teenage hjerne. Èt er at falde for en anden.. ikke smart, men det sker, men det er sq ikke så kvikt lige at flytte over på den anden side.. Så Michael vil ikke ha noget med ham at gøre... Faderen spørger til ham, sender gaver osv.. Jeg synes han maks glimre ved sit fravær og mener der var meget mere han kunne gøre - hvis han ville. Men men men det er min mening og den reaktion jeg ville ha hvis mit barn ikke ville ha noget med mig at gøre MEN jeg øjnede en chance nu hvor den anden forældre manglede...
Jeg kontaktede jo kærestens mor for lige at høre om det nu kunne passe at de AAAALLLDRIIG skulle hjælpe med noget og de fik bare lov at være dem selv... Viser sig jo faktisk at de laver 10 gange mere dèr end hèr (selvfølgelig
)...
Fornemmede desværre ikke meget hjælp dèr fra da hun mener at det er helt fint han tager der ned 'for så er han ikke dit problem så længe' Nej men det er sq lidt princippet og stoltheden. Jeg kan ikke klare ham, og så skal jeg sende ham ned til èn der godt nok er pædagog og vant til 'udviklingshæmmede med frontallaps skader'... 'hvis jeg altså vidste hvad det betød...' Jooo det bør jeg da mene
...
Jamen han sad og kiggede ondt på mig og kunne næsten se det skrevet i hans blik 'JA, se selv der er ingen voksne der gider mig - og jeg er total misforstået '. (formoder det er læst i et ung-blad for den dreng har ved gud fået kærlighed)
Spurgte ham til sidst om han var enig eller uenig og det var nu han skulle komme med et modsvar... svaret var 'ja ja, fint nok'.. og så har jeg ikke set ham siden... Normalt kører vi ham ind til Odense for at tage toget men her til morgen listede han ud af døren og gik op til bussen, og vi kørte så 10 minutter senere....
På èn side har jeg lyst til at give knægten et kram og sige at han altså ikke er alene, og samtidig give ham et cirkelspark lige midt i hans egoistiske snæversynede fjæs... 
Anmeld