Svigermor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

babytrunte-vb

Så er den omtalte dag overstået. Det gik rigtig godt. Farmor og farfar var trætte, de havde gjort et fantastisk stykke arbejde. Blev dog ved med igen og igen at sige: 'det er jo hårdt arbejde med sådan nogle små børn'. Men hva, de har jo heller ikke passet små børn siden deres egne 2 var små for 20 år siden og mere. Tiden og 'reglerne' har ændret sig, min kæreste og jeg gør tingene anderledes end de gjorde.

Vi havde lavet alt klar med mad, lavet en mindre brugsanvisning og havde været der sammen med tøsen i nogle timer inden vi tog afsted. Hun sov da vi skulle køre, så der var ingen problemer. Inden vi kørte spurgte de lige hvordan og hvorledes med nogle ting.

Men så dejligt at komme tilbage og mærke at de havde hygget sig - og at farmor og farfar var kommet lidt tættere sammen. Så nu skal det da helt klart gentages, men dog stadig med den in mente at farmor kan finde på at aflyse. Men jeg lader klart tvivlen komme hende til gode.

Jeg vil lige slutte med at sige, at vi jo ser dem ret ofte - men det er rart at vi nu er rykket et stort skridt nærmere min forestilling om at tøsen skal kunne være sammen med alle bedsteforældrene og have stor glæde af alle bedsteforældrene.

Hvad man selv giver i et forhold er bestemt det man får ud af det... Som der også tidligere blev skrevet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Polyp-vb

Super babytrunte!

Det ér sgu da også hårdt med små børn - især når  det er længe siden man selv har stået i suppedasen hver dag...men så anerkender de jo også at I er trætte ;-) og bonus, at de får noget at være sammen om og tale om!

Anmeld

8. marts 2012

kongster-vb

Ja, gu er det da hårdt! Specielt når det ikke er ens egne børn. Jeg er også meget mere på, når jeg passer min nevø eller børnene har venner på besøg, end når det bare er mine egne unger. 

Men godt at det gik godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.