Vind børnemøbel - Giv dit bedste motionstip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. februar 2012

Trunt-vb

Jeg bruger min bæresele når jeg skal støvsuge. Så sidder min knap 5 måneder gamle pige på min mave imens. Det er hun altid meget godt tilpas med og mor får samtidig gjort lidt rent - OG får faktisk også rørt sig en hel del, da man har en del ekstra vægt på når man har baby med i bæresele - 4 plusser ved dette: Baby bliver aktiveret, baby får kropskontakt fra mor, mor får gjort rent - OG mor bliver også motioneret :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2012

Sputzer-vb

At proppe motion ind i hverdagen med en ny lille trold på nu fire mdr. viser sig hutigt at være en udfordring. For når lillemand sover, skal man jo lige... Så motionen er i stedet blevet en aktiv del af samvejret med trolden.

I mødregruppen har vi flere gange været ude at gå/løbe med barnevognen, når de små sov. Måske ikke så effektivt, som når turen bliver taget alene med musik i ørene, men snakken går, og pulsen kommer i vejret, når bakker og km bliver tilbagelagt.

Efter lillemand har passeret de tre mdr. er flyveturen blevet en stor farvorit, der får smilet frem hos alle. Og turene i luften op og ned giver god træning til mormor-armene, ligesom lillemand nyder at ligge på skinnebenene, mens mor kører benene rundt i luften - op og ned, fra side til side - til lårnene ikke kan mere. Stadig med lillemand på skinnebenene kan man også indføre maverulninger kombineret med den prupolære titte-bøh hver gang, man løfter sig op og møder lillemand, der hviner af fryd.

Anmeld

1. marts 2012

Hobitten-vb

Jeg er begyndt at gå en tur på 4 km med barnevognen, når de andre er afleveret i børnehave.

Det foregår i rask tempo, så jeg får pulsen op og sved på panden.

Det er nok det der fungerer bedst for mig pt. Det er rigtig godt, og giver fornyet energi

Anmeld

14. marts 2012

Webredaktøren-vb

KONKURRENCEN ER SLUT:

DEN HELDIGE VINDER BLEV: SASIBE

STORT TILLYKKE o-klapperi

Anmeld

13. april 2012

Sasibe-vb

Tak :) Vi er rigtig glade for vores to bObles-fisk! Der går sjældent en dag, uden at de bliver brugt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.