Jeg ville rigtig gerne i gang med at løbe igen! Desværre har jeg stadig ondt efter fødslen for 6 måneder siden, så venter stadig på godkendelse fra lægen :(
Lige nu har jeg arrangeret min træningsmåtte som en del af min søns legeplads. Det giver ekstra udfordring til ham, og når han så sover... ja.. så rydder mor de ting af tæppet og styrketræner! Mave, arme, ben - det hele!
Konditionen.. Den kniber det med! Men mindst 3 gange er det 2 timer ud med barnevognen! Det går stærkt op i byen og stærkt hjem fra byen! - Til gengæld går vi så stille og roligt og shopper, når vi er inde i byen ;)
Men når jeg får godkendelsen fra lægen til at løbe igen, ja så er planen, at jeg skal ud og løbe når far kommer hjem. På den måde får mor tid til at være sig selv, og ikke mindst - hvis ikke vigtigst af det hele - far og søn får tid til at være far og søn! Det elsker de og jeg synes det er skønt at de bruger tiden sammen, og når jeg kommer hjem, så kommer jeg hjem til mine drenge, og det er to glade drenge, som er glade for at se mor, men som også har råhygget! SÅ SKØNT!
Anmeld