Nu bliver det offentligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Frede-vb

Til lykke med graviditeten! Det bliver spændende med en lillebror. Så forstår jeg bedre, at du ikke har været herinde i lang tid. Det undrede mig, men enhver kan jo blive træt af en debatside... sjovt, at du blev nødt til at blive væk for ikke at røbe en hemmelighed, men det kender jeg godt fra mig selv :S Nu kan vi så glæde os over at følge din graviditet fremover:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Kirle-vb

Ih tak! Den følelse kender jeg nu godt! Og tak for de gode ønsker! :D

Anmeld

21. oktober 2011

Kirle-vb

Tak søde!! Ja jeg er bare så dårlig til at holde gode nyheder for mig selv! Jeg kan sidde og hoppe på min stol hvis jeg ikke må sige det! Ganske skrækkeligt egentligt stadig at have det sådan som 37årig! :laugh: :laugh: Jep NU skal jeg nok spamme jer ;)

Anmeld

21. oktober 2011

Elverpigen-vb

Stort tillykke, hvor er det dejligt at hører o-flago-flago-flag

Anmeld

22. oktober 2011

mariamiss6-vb

Nææææh giga mega super stort tillykke med det :)

Hvorfor har det været hemmeligt så længe? Og har det også været hemmeligt ude i den virkelige verden (i så fald; wauw for en godt gemt mave)?

Anmeld

22. oktober 2011

MetteNB-vb

Tillykke med graviditeten. Bliver spændende med endnu en baby. Er I ved at gennemsøge listen med drengenavne så eller har I allerede valgt? Tjalfe og Thor måske? ;0)

Anmeld

26. oktober 2011

Kirle-vb

mariamiss6 SKREV:

Nææææh giga mega super stort tillykke med det :)

Hvorfor har det været hemmeligt så længe? Og har det også været hemmeligt ude i den virkelige verden (i så fald; wauw for en godt gemt mave)?

Hej Maria

Ja det har været en hemmelighed indtil efter MD :) Man kan gøre rigtigt meget ved løssiddende tøj og læne sig lidt frem når man sidder ;)

Vi har sagt det lidt løbende men kun til meget få så jo det har faktisk været hemmeligt længe. Med min første sagde jeg det med det samme :D Kunne slet ikke holde mund :D :D

Og tak!

Anmeld

26. oktober 2011

Kirle-vb

MetteNB SKREV:

Tillykke med graviditeten. Bliver spændende med endnu en baby. Er I ved at gennemsøge listen med drengenavne så eller har I allerede valgt?

Tjalfe og Thor måske? ;0)

HAHAHA vi er ved begge dele - både at gennemsøge alle lister OG finde dem vi synes er fine :)

Vi har mange gode - Thor er ikke med idet det ikke skal være med samme forbogstav som os tre i familien i forvejen ;) Ja vi har mange regler ;) Men jo vi er på vej... Spændende proces.

Og kom endelig med flere gode forslag. Alt bliver modtaget med kyshånd ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.