Nu bliver det offentligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. oktober 2011

Kirle-vb

Ja jeg har jo været ret så meget væk det sidste lille halve år og det har været fordi jeg var bange for at ikke kunne holde min mund ;) Jeg er gravid med termin d.1.marts ;) Så jeg er altså i 22.uge ;) Der er én, alt er så fint både med bebs og med mig, så jeg har slet ikke oplevet de gener fra sidste graviditet hvilket har gjort jeg næsten ikke har turde tro på det ;) Jeg håber I kan tilgive mig og min tavshed, har læst med og kigget men har holdt lav profil ;) Både NF og MD har været fine og skal til vækstskanninger i dec. og jan. hvor min Tjalfe skal med og kigge ind til bebsen ;) Så ja... Kærlig hilsen fra mig af ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

als-vb

Tillykke med det. Så er vi kun en måned fra hinanden.

Anmeld

20. oktober 2011

Spunk-vb

Ih hvor dejligt for jer. Stort tillykke! Kender i kønnet?

Anmeld

20. oktober 2011

Kirle-vb

als skrev:
Tillykke med det. Så er vi kun en måned fra hinanden.
Jep! Så fint :D Du kan godt se det har været svært at holde mund! ;) ;)

Anmeld

20. oktober 2011

Kirle-vb

Spunk skrev:
Ih hvor dejligt for jer. Stort tillykke! Kender i kønnet?
Tak!! Vi er så glade og føler os utroligt lettede over at alt bare går så nemt :D Og ja vi kender kønnet ;) Det er en lille dreng til :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Anmeld

20. oktober 2011

Spunk-vb

Fedt med en lillebror :) Og dejligt at det går problemfrit - det giver jo forhåbninger til alle andre der havde en besværligt første graviditet. Men det er da også meget længe i har holdt det hemmeligt...

Anmeld

20. oktober 2011

Kirle-vb

Ja det giver håb! Og bør også for jeg har det vidundeligt - har kun taget 5kilo på i alt modsat 30 kilo på tilsvarende tidspunkt og med mistanke om ssf hele graviditeten sidst. Og ja glæder os til en lillebror! :D Ja jo det er jo nemt når man ikke kan se mig ;) Men vi har sagt det til venner og noget familie løbende men først gået offentlig på facebook og til al familie her efter MD :) Til dels pga. at Tjalfe skulle vide det først og det blev efter NF og så ja ville vi lige tjekke til MD og vi vidste mere før vi gik sådan helt public, jeg blev nemlig så hurtig gravid at jeg ikke helt nåede at komme af noget medicin som måske kunne give fosterskader osv :) Så vi endte bare med at holde det for os selv...

Anmeld

20. oktober 2011

Laurie-vb

wow!! tillykke!

Anmeld

20. oktober 2011

Spunk-vb

Lyder jo som gode grunde til at holde det hemmeligt. Med spunken holdt vi det også hemmeligt de første 3 måneder, og det tror jeg da også vi vil gøre hvis vi skal have én til - hvis ikke jeg bliver for fed :laugh: ssf?

Anmeld

20. oktober 2011

nikkeneje1-vb

Tillykke. Marts-børn er dejlige. Har selv én fra 2010 :-).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.