Nu bliver det offentligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Webredaktøren-vb

Jamen tillykke da o-klapperio-klapperi

Så kan du jo tage revance for din tavshed og holde os løbende orienteret nu wink

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Kirle-vb

Ja lidt wow! for er ret meget gravid efterhånden jo ;) Og tak!

Anmeld

20. oktober 2011

desirefinck-vb

Stort tillykke

Anmeld

20. oktober 2011

Titte-vb

Hvor fedt for jer :0) tillykke med det!

Anmeld

20. oktober 2011

Signe1704-vb

Stort tillykke - det er utroligt hvor forskellige graviditeter kan være.

Anmeld

20. oktober 2011

Kirle-vb

ssf=svangerskabsforgiftning Ja men tror det kommer helt af sig selv netop fordi man har den store at tage sig af ;) Hvis det skulle gå galt jamen så skal det store barn ikke have del i sorgen andet end at vide at 'mor og far er lidt kede af det lige nu' :)

Anmeld

20. oktober 2011

Kirle-vb

Ja jeg glæder mig også til at se hvad lillebror er for en ;) Men ved nu ikke om jeg når at få et marts barn eller det bliver et februar barn, fik min første 9 dage før termin så regner ikke med at gå ind i marts :)

Anmeld

20. oktober 2011

Kirle-vb

Jajada ;) bebs sparker midt på dagen og om aftenen og om tidlig morgen, alt er som det skal være... Jeg har været til fødselslæge så alt mht fødsel er også fin som denne gang bliver på Riget. Ja jeg tror det er det... ;) Indtil videre ;)

Anmeld

20. oktober 2011

Kirle-vb

Tak :)

Anmeld

21. oktober 2011

maj84-vb

Tillykke, tillykke! Bliver alttidså glad i låget af at få sådan en nyhed - uanset om jeg kender folk eller ej :laugh: . Bliver næsten helt skruk, selvom min den yngste kun er 2½ måned :P . Fortsat held og lykke med graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.