Så ligger man her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2009

Millebasse

Øv øv, Lise.. Håber det går i sig selv når du har ligget lidt på langs i nogle dage.. 

Pas på dig selv..

Knus Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2009

Lise

UPDATE #2:

Idag er det slet ikke slemt, og jeg føler det lidt som om at jeg skulker  Men måske er det bare blevet bedre, fordi jeg har slappet max af?!

Nå, jeg har været hos min nye Jordemoder. Hun var alle tiders - supersød, frisk, overskudsagtig kompetent ung styks dame  Vi fik talt alt igennem - sidste graviditet, fødsel, mit ubehagelige efterfødselsforløb, mad, motion, og ikke mindst den tyngende fornemmelse som jeg mærker pt. Hun syntes bestemt ikke jeg skulle vente med scanning af livmoderhals til 19. oktober, så hun greb telefonen, og nu er det på tirsdag i stedet  Og så mærkede hun på min livmoder, og den virkede normal, sagde hun. Så jeg er positiv! Og tager på arbejde imorgen. Nu har jeg også set 10 dum afsnit.

Anmeld

9. september 2009

Lene76

det var da en go nyhed...... og dejligt at man blir taget lidt mere seriøs af sin jdm end af lægen (forstå mig ret ik fordi lægen ik er seriøs men jdm ved nok mere om det end lægen hvis du fårstår hva jeg mener  )

håber at skanningen viser alt alt er som det ska være så du ik ska tænke mere over det før han/hun ska ud

go arbejdslyst imorgen.

Anmeld

9. september 2009

Juniors mor

10 afsnit af DUM - ikke i træk vel??

Godt det går bedre og fedt at scanningen er rykket frem, så du ikke skal gå og bekymre dig  Måske du kan få dem til at tjekke kønnet også ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.