En lille update:
Lægen ringede igår eftermiddags - de kunne alligevel ikke helt aflæse urinprøven, så ville have mig til at komme idag og lave en ny. Så det gjorde jeg her til morgen. Fik ikke noget stix-svar, men de dyrker den til imorgen...
Blev kaldt ind til lægen. Hun havde talt med hospitalet, og de vil ikke scanne min livmoderhals før til MD scanningen, men der har de så bestilt tid til det, så jeg får det gjort når jeg er der. Det er den 19. oktober, så der er lige lidt tid endnu. De mente så godt at jeg kunne tage på arbejde, men at det var herhjemme jeg skulle passe på mig selv - og det har de da så evigt ret i. På mit job kan jeg jo sidde stille på min røv hele dagen, og køre med elevator op og ned. Herhjemme skal der gøres rent, vaskes tøj, handles ind, skiftes ble, bades barn, laves mad....u know the drill!
Gik alligevel hjem igen - nu HAR jeg jo meldt mig syg til og med onsdag

Og hvis bare nutv virkede ville alt være dejligt! Venter med at gøre noget drastisk til efter jordemoder imorgen formiddag, for jeg synes virkeligt det hele presser nedad idag

Hospitalets argument for ikke at ville se mig nu, er at hvis der går noget galt, kan ingen alligevel gøre noget ved det. Det er jeg så sandelig klar over, men hvis det kan forhindres ved at jeg ligger ned det meste af dagen, så er det nice to know! Men jeg må væbne mig med tålmod, og så bare lade være med at bevæge mig særlig meget.
That's it!
Anmeld