Så ligger man her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. september 2009

Lise

Har netop været ved lægen pga en tyngende fornemmelse på bækkenbunden...

Hun stixede urin, og fandt nogle tegn på blod, så den bliver dyrket til imorgen, hvor hun vil tale med Hvidovre Hospital om dels det, samt min tyngende fornemmelse (havde samme fornemmelse da jeg var ved at gå i for tidlig fødsel i uge 30-32 med Simon), og tale med dem om livmoderhalsen evt skal scannes.

Så kiggede og mærkede mig i undervognen, og hun sagde at det umiddelbart var helt normalt det hele

Og så sendte hun mig hjem på sofaen. Inden da talte hun om sygemeldinger, og deltidssygemeldinger mv., men nu må vi lige se når jeg har slappet af nogle dage. Måske fornemmelsen forsvinder, måske den ikke gør...

For hel.... der er lang tid til marts, hvis jeg skal ligge her og glane indtil da. Men nu må vi jo se..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2009

Tut

Lise for hulan da...

Så må du slappe lidt af nu.

tror mig jeg kender til det med kedsomhed, men tænk på at du allerede er 14. uger henne, så der er "kun" 26 uger igen.

Jeg håber at urinprøven kommer tilbage med et godt svar

Anmeld

7. september 2009

Ny mor

Puha...håber det er forbigående !

Birgitte

Anmeld

7. september 2009

Nadi

Ej hvor øv Lise! Håber godt nok det går i sig selv igen, ellers må du alliere dig med en masse dvd'er.

Det er da altid noget at det mærkes normalt -altså for lægen, så må det også godt bare se normalt ud på scanningen. Ved du noget om hvornår det så bliver?

for at alt er okay, og at du bare skal ta den mere med ro og at du ikke bliver bundet til seng/sofa indtil marts!

Knus N

Anmeld

7. september 2009

Lise

Nadi skriver:

Ej hvor øv Lise! Håber godt nok det går i sig selv igen, ellers må du alliere dig med en masse dvd'er.

Det er da altid noget at det mærkes normalt -altså for lægen, så må det også godt bare se normalt ud på scanningen. Ved du noget om hvornår det så bliver?

for at alt er okay, og at du bare skal ta den mere med ro og at du ikke bliver bundet til seng/sofa indtil marts!

Knus N

Det er ikke sikkert at livmoderhalsen skal scannes, men tror hun ville høre hospitalet imorgen.... synes selv det er en god ide, bare for at se med egne øjne at det er ok det hele - eller se at det evt ikke er, for så må jeg da forstå at jeg ikke må lave alt muligt...

Skal til jordemoder på onsdag, så kan hun jo også kigge på det

Anmeld

7. september 2009

Nadi

Lise skriver:

Det er ikke sikkert at livmoderhalsen skal scannes, men tror hun ville høre hospitalet imorgen.... synes selv det er en god ide, bare for at se med egne øjne at det er ok det hele - eller se at det evt ikke er, for så må jeg da forstå at jeg ikke må lave alt muligt...

Skal til jordemoder på onsdag, så kan hun jo også kigge på det

Jeg synes da også du skal scannes, fordi man ser jo mere med øjnene end med fingrene. Så selvom lægen mærker på dig kan hun jo godt over"se" et eller andet og med en scanning kan hun jo også bekræfte at det hun mærker er rigtigt.

Men altid godt med en second oppinion

Anmeld

7. september 2009

Kaufie

for at det bare er en reminder fra din krop om at du liiiige skal huske at slappe lidt mere af end når du er ikke-gravid.

Anmeld

7. september 2009

linemus

Ej, sikke noget, Lise. Jeg håber også, det fortager sig efter nogle dage, så du ikke skal ligge der så længe. Det er godt nok for tidligt.   Krydser fingre for dig.

- Line

Anmeld

8. september 2009

Lise

En lille update:

Lægen ringede igår eftermiddags - de kunne alligevel ikke helt aflæse urinprøven, så ville have mig til at komme idag og lave en ny. Så det gjorde jeg her til morgen. Fik ikke noget stix-svar, men de dyrker den til imorgen...

Blev kaldt ind til lægen. Hun havde talt med hospitalet, og de vil ikke scanne min livmoderhals før til MD scanningen, men der har de så bestilt tid til det, så jeg får det gjort når jeg er der. Det er den 19. oktober, så der er lige lidt tid endnu. De mente så godt at jeg kunne tage på arbejde, men at det var herhjemme jeg skulle passe på mig selv - og det har de da så evigt ret i. På mit job kan jeg jo sidde stille på min røv hele dagen, og køre med elevator op og ned. Herhjemme skal der gøres rent, vaskes tøj, handles ind, skiftes ble, bades barn, laves mad....u know the drill!

Gik alligevel hjem igen - nu HAR jeg jo meldt mig syg til og med onsdag  Og hvis bare nutv virkede ville alt være dejligt! Venter med at gøre noget drastisk til efter jordemoder imorgen formiddag, for jeg synes virkeligt det hele presser nedad idag  Hospitalets argument for ikke at ville se mig nu, er at hvis der går noget galt, kan ingen alligevel gøre noget ved det. Det er jeg så sandelig klar over, men hvis det kan forhindres ved at jeg ligger ned det meste af dagen, så er det nice to know! Men jeg må væbne mig med tålmod, og så bare lade være med at bevæge mig særlig meget.

That's it!

Anmeld

8. september 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Øv altså.
Håber den tyngende fornemmelse forsvinder, og at du får slappet lidt mere af. Det bliver en lang graviditet, hvis man skal bekymre sig hele tiden 

God bedring - håber NuTv snart virker igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.