Av av av lortefuckingledespasserunderstel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2010

mariamiss6-vb

als skrev:
atlas er den øverste eller anden øverste nakkehvirvel. har selv haft problemer med den.
Tak for forklaringen - jeg er ret sikker på det ikke er den der er problemet... Det er simpelthen mit korsben, og mit bækken og hofteområde generelt... Det har altid givet mig lidt problemer, men det blev slemt i forbindelse med graviditeterne....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2010

Polyp-vb

skæv atlas = skævt bækken og hofteparti OG indadvendte fødder hvis man er meget skæv

Anmeld

30. december 2010

mariamiss6-vb

LYP skrev:
skæv atlas = skævt bækken og hofteparti OG indadvendte fødder hvis man er meget skæv
Hm okay så.... Næste gang jeg får råd til lidt kranio eller fys terapi... Så må jeg prøve at huske at spørge til det så... Jeg har en fod der vil ud af... men ingen af dem vil ind ad... Altså den ene vender lige frem når jeg går, og den anden ud af...

Anmeld

30. december 2010

Polyp-vb

jeg kan mærke det i mit højre hofteled, når min højre skulder låser, fordi jeg ikke har lavet mine øvelser for at holde en løs diskus på plads i nakken - du kan evt læse mere ved at google AtlasPro...det er dyrt, men kræver kun en behandling + et opfølgende tjek og gør ikke ondt...men giver lidt bivirkninger i form af træthed efterfølgende fordi der jo lige pludselig er hul igennem til alle de afklemte muskler og nervebaner...men det går altså over igen

Anmeld

30. december 2010

mariamiss6-vb

LYP skrev:
jeg kan mærke det i mit højre hofteled, når min højre skulder låser, fordi jeg ikke har lavet mine øvelser for at holde en løs diskus på plads i nakken - du kan evt læse mere ved at google AtlasPro...det er dyrt, men kræver kun en behandling + et opfølgende tjek og gør ikke ondt...men giver lidt bivirkninger i form af træthed efterfølgende fordi der jo lige pludselig er hul igennem til alle de afklemte muskler og nervebaner...men det går altså over igen
okay tak... jeg må få det tjekket jo :)

Anmeld

30. december 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Føler med dig.. Døjer selv en del med hofte-partiet, hvilket resulterer i at jeg tit kommer til at 'slæbe' mit venstre ben. og helt galt er det i forbindelse med graviditet. Mit ben har det med at 'låse' sig, så jeg ikke kan flytte det - der sker simpelthen ikke en skid, og netop det kom jeg til at tænke på, da jeg læste dit indlæg. Husker da jeg var gravid med Alma og lige skulle tanke benzin på. Det var sådan noget med at kaste sig ind i bilen, for ikke det skulle gøre ondt - og endte med at køre hen til min mor i 1. gear, fordi jeg simpelthen ikke kunne løfte foden til koblingen igen. ha ha - der var heldigvis ikke så langt. Det hjælper mig rigtig meget at gå i svømmehalen. Det giver sådan en følelse af at få strukket sig ud og bevæget sig, uden at det tynger nogen steder - og så ellers slappe af i boblebadet, så man får løsnet lidt op for alle de muskler man lige pludselig ov0erbelaster. Og det koster ikke alverden. Der er i øvrigt mange forsikringer der dækker akupunktur og fys.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.