Åh ja Jeg har jo det her forfærdeligt lede understel (bækken/hofte/korsben/shit) Og jeg får ufatteligt ondt. Har altid smerter, som man lærer at leve med, men nogle gange så gør det bare jeg-tuder-til-jeg-dehydrerer-ondt.
Igår gik jeg en tur med en kammerat, ude i sneen, smuk og hvid. Kuperet terræn og op og ned, men ikke sådan noget vildt.
Jeg kunne godt mærke det værkede ganske lidt.
Idag skal jeg så med samme kammerat på juleshopping i kbh, og en tur i tivoli-julen.
OG jeg siger jer, jeg er tæt på at dø af smerte, eller tage livet af mig selv, for at slippe for mere smerte...
Det gør SÅ fandens ondt idag. En del smerter under lænden (ikke i lænden, men altså længere nede/bækkenet bag på)
Men det er absolut ingenting, i forhold til de smerter jeg har sådan ca. der hvor lårbenet sidder fast i hoften (?)
Det føles fuldstændig som om mit lårben er ved at blive trukket af led. I hvert fald føles det hele MEGET ledløst, og det gør stjerne-nas.
Når jeg går gør det vildt ondt, når jeg sidder gør det jævnt ondt, når jeg bevæger mig - siddende - gør det temmeligt ondt. når jeg skal dreje/bukker mig gør det psyko super pisse meget fucking latterligt ondt.
Når jeg skal køre bil priser jeg mig lykkelig for at jeg kan både sidde i sædet, OG ikke mindst også træde på bremsen og speederen (ja det er mit højre ben) Og jeg har bare lyst til at tude.
Det gør SÅ ondt. Det dræner mig for energi og jeg har lyst til at skære lortet af...
Jeg VED bare, at i nat, når jeg skal sove, så vågner jeg nok en gang i timen, eller endnu bedre hver halve time, for at vende mig i sengen, fordi det gør ondt at ligge som jeg nu gør. Og igen en ½-1 time senere, vågner jeg igen,og skal så vende mig tilbage til den anden side, fordi det igen gør ondt....
Jeg fucking hader mit understel. HVORFOR skal det gøre så ondt og hvorfor kan det ikke bare holde op. Jeg er jo ikke gravid, og jeg er kun 27 det kan fandmer ikke passe...
Det er som om nogen står og skærer mit led igennem med en sløv ske altså. Det stråler fuldstændig sindssygt vildt i hele leddet, og det føles som om det bare er helt løst.
jeg knækker sammen hver anden gang jeg skal lave en eller anden oprejst bevægelse, fordi det ligesom 'slipper' og bare giver den der strålende smerte.
Jeg forstår det ikke. hvad fanden er det, og hvad vil det her, i min krop. Jeg vil have det væk. Jeg vil have det godt, og jeg vil kunne bevæge mig fucking frit altså...
Anmeld