Av av av lortefuckingledespasserunderstel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.940 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. december 2010

mariamiss6-vb

Åh ja Jeg har jo det her forfærdeligt lede understel (bækken/hofte/korsben/shit) Og jeg får ufatteligt ondt. Har altid smerter, som man lærer at leve med, men nogle gange så gør det bare jeg-tuder-til-jeg-dehydrerer-ondt. Igår gik jeg en tur med en kammerat, ude i sneen, smuk og hvid. Kuperet terræn og op og ned, men ikke sådan noget vildt. Jeg kunne godt mærke det værkede ganske lidt. Idag skal jeg så med samme kammerat på juleshopping i kbh, og en tur i tivoli-julen. OG jeg siger jer, jeg er tæt på at dø af smerte, eller tage livet af mig selv, for at slippe for mere smerte... Det gør SÅ fandens ondt idag. En del smerter under lænden (ikke i lænden, men altså længere nede/bækkenet bag på) Men det er absolut ingenting, i forhold til de smerter jeg har sådan ca. der hvor lårbenet sidder fast i hoften (?) Det føles fuldstændig som om mit lårben er ved at blive trukket af led. I hvert fald føles det hele MEGET ledløst, og det gør stjerne-nas. Når jeg går gør det vildt ondt, når jeg sidder gør det jævnt ondt, når jeg bevæger mig - siddende - gør det temmeligt ondt. når jeg skal dreje/bukker mig gør det psyko super pisse meget fucking latterligt ondt. Når jeg skal køre bil priser jeg mig lykkelig for at jeg kan både sidde i sædet, OG ikke mindst også træde på bremsen og speederen (ja det er mit højre ben) Og jeg har bare lyst til at tude. Det gør SÅ ondt. Det dræner mig for energi og jeg har lyst til at skære lortet af... Jeg VED bare, at i nat, når jeg skal sove, så vågner jeg nok en gang i timen, eller endnu bedre hver halve time, for at vende mig i sengen, fordi det gør ondt at ligge som jeg nu gør. Og igen en ½-1 time senere, vågner jeg igen,og skal så vende mig tilbage til den anden side, fordi det igen gør ondt.... Jeg fucking hader mit understel. HVORFOR skal det gøre så ondt og hvorfor kan det ikke bare holde op. Jeg er jo ikke gravid, og jeg er kun 27 det kan fandmer ikke passe... Det er som om nogen står og skærer mit led igennem med en sløv ske altså. Det stråler fuldstændig sindssygt vildt i hele leddet, og det føles som om det bare er helt løst. jeg knækker sammen hver anden gang jeg skal lave en eller anden oprejst bevægelse, fordi det ligesom 'slipper' og bare giver den der strålende smerte. Jeg forstår det ikke. hvad fanden er det, og hvad vil det her, i min krop. Jeg vil have det væk. Jeg vil have det godt, og jeg vil kunne bevæge mig fucking frit altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

Er der slet ikke noget smertestillende der hjælper?? Når jeg har sådan en tur (ved godt hvad du mener!) så doper jeg mig altså, for ellers kan jeg INTET....

Anmeld

12. december 2010

MetteNB-vb

Av for pokker - føler med dig. Har selv bøvlet med noget tilsvarende siden 1. graviditet. Enig med Helene - smertestillende må der til.... Jeg har ligeledes fået akkupunktur. Synes jeg, kan tage toppen, men ikke det hele. - og ellers er det sådan, at jeg har måtte omlægge mit liv en del, så stort set alle former for overbelastning bliver skåret fra. Det er p..... træls og ærgerligt, men hvis jeg er for aktiv flere dage i streg, ryger jeg i en periode, hvor jeg har megaondt, og ikke kan noget som helst..... og det går ikke med banditterne..... God bedring til dig.

Anmeld

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

Synes også at styrketræning afhjælper problemet, specielt når man arbejder intensivt på 'korset-området', specielt mavemuskulaturen....

Anmeld

12. december 2010

mariamiss6-vb

Jeg har gået lidt til fysioterapi i sommers, og det hjalp lidt, men jegvhar jo for fanden ikke råd altså... Og lige så lidt har jeg råd til at gå i træningscenter. jeg ville gerne, sammen med 1 måske. Og motivationen er bare så svær at finde, for at gøre det hjemme alene synes jeg.... Jeg har mange gode intentioner, men får sgu aldrig gjort noget ud af det vel.... Og jeg doper mig ikke nej. jeg skal op og tage 600 mg ibuprofene, sammen med 2 panodiler hvis jeg skal smertebehandle noget som helst. Og jeg er lidt bange for det giver en effekt af at det så gør endnu mere ondt bagefter, og at jeg måske endda bliver resistent, som jeg er 50% af tiden med paracetamol...

Anmeld

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

Når man døjer med den slags ting, så spænder hele kroppen, hvilket betyder, at man pludselig får ondt alle mulige andre steder og/eller at smerterne flytter sig eller bliver forværret. Når man tager smertestillende, så hjælper de med at kroppen kan opretholde dens sædvanlige stilling, hvilket betyder at smerter mindskes og nye smerter ikke opstår, samtidig med at livskvaliteten højnes og at smerterne hurtigere forsvinder. Så det er rigtig dumt ikke at tage pillerne, men det er selvfølgelig noget du selv bestemmer. Men hvis du vil i bedring hurtigst muligt, så er det den vej sagen skal drejes. Når jeg har rygsmerter tager jeg Ibumitin 800 sammen med 2 panodil 4 x dagligt. Hvis ikke det virker tager jeg dolol eller andet morfinlignende medicin inden sengetid.

Anmeld

12. december 2010

mariamiss6-vb

jeg tror jeg kan klare mig med den dosis jeg selv nævnte tidligere, det er den højeste dosis jeg har været oppe på ind til nu (et par gange om dagen) Jeg har bare aldrig taget det mod smerter i det område der nede.... Men det kan da godt være jeg skal gøre det i ny og næ alligevel...

Anmeld

12. december 2010

Det er stadig mig-vb

Ja man kan sagtens tage dem forebyggende dvs, efter sådan en travetur hvor du begynder at fornemme en spænding. Så kan man tage en omgang fx inden sengetid og være heldig at det ikke når at få udvilket sig. Bare husk at spis godt sammen med pillerne da de kan give mavesår. Hvidt brød er fint for det suger. :)

Anmeld

12. december 2010

mariamiss6-vb

Fantastisk, bortset fra at jeg er en spasser til at spise...

Anmeld

12. december 2010

Fuzzbox-vb

CRAP! Det er noget lort, at have det sådan! Er det hver dag, at du har sådanne smerter, eller er det kun, når de bevæger dig for meget? Jeg napper også 600 mg Ibuprofen og 2 Panodiler, når jeg har migræne - skal jeg stå på benene, næste dag, bliver jeg nødt til, at dope mig igennem, så jeg kan noget, ellers er jeg flad i op til 3 dage efter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.