Av av av lortefuckingledespasserunderstel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2010

Pia74-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Når man døjer med den slags ting, så spænder hele kroppen, hvilket betyder, at man pludselig får ondt alle mulige andre steder og/eller at smerterne flytter sig eller bliver forværret. Når man tager smertestillende, så hjælper de med at kroppen kan opretholde dens sædvanlige stilling, hvilket betyder at smerter mindskes og nye smerter ikke opstår, samtidig med at livskvaliteten højnes og at smerterne hurtigere forsvinder. Så det er rigtig dumt ikke at tage pillerne, men det er selvfølgelig noget du selv bestemmer. Men hvis du vil i bedring hurtigst muligt, så er det den vej sagen skal drejes. Når jeg har rygsmerter tager jeg Ibumitin 800 sammen med 2 panodil 4 x dagligt. Hvis ikke det virker tager jeg dolol eller andet morfinlignende medicin inden sengetid.
Amen - vores junior er over 5 år gammel men det føles stadig, som om jeg i perioder har bækkenløsning :( Jeg tager cirka det der Helena skriver om og gør det to dage, og så er smerterne væk længe. Tager jeg kun en gang, kan jeg lige så godt lade være, for smerterne vender tilbage igen meget hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

AyLa-vb

Av, og øv for dig. Det godt nok nedtur at have det sådan som 27årig. Der er jo en masse behandlingsmuligheder man kan prøve af, og måske være heldig at noget af det lindrer, men problemet er jo når det koster. Tænkte på med hensyn til det med fysioterapi, om du evt. har undersøgt om du kunne være berettiget til vederlagsfri fysioterapi?? Prøv at tjekke det med din egen læge, når nu det er noget af det der hjælper lidt. Et forslag, hvis du skulle komme lidt mere til penge, min veninde gik hos en kiropraktor inde i kbh, som har noget speciale inden for smerter i det nedre bevægeapparat, og hun blev trykket lidt på og så fik hun ellers nogle underlige dråber af ham, og sjovt nok så var hun næsten smertefri efter et par uger.. hun havde daglige smerter og ved næsten al antrengelse.. hun tager vist stadig de der dråber som var lidt dyre (400-500 kr) men det hjalp hende. Kan undersøge lidt nærmere for dig hvis du er interesseret?

Anmeld

13. december 2010

mariamiss6-vb

AyLa skrev:
Av, og øv for dig. Det godt nok nedtur at have det sådan som 27årig. Der er jo en masse behandlingsmuligheder man kan prøve af, og måske være heldig at noget af det lindrer, men problemet er jo når det koster. Tænkte på med hensyn til det med fysioterapi, om du evt. har undersøgt om du kunne være berettiget til vederlagsfri fysioterapi?? Prøv at tjekke det med din egen læge, når nu det er noget af det der hjælper lidt. Et forslag, hvis du skulle komme lidt mere til penge, min veninde gik hos en kiropraktor inde i kbh, som har noget speciale inden for smerter i det nedre bevægeapparat, og hun blev trykket lidt på og så fik hun ellers nogle underlige dråber af ham, og sjovt nok så var hun næsten smertefri efter et par uger.. hun havde daglige smerter og ved næsten al antrengelse.. hun tager vist stadig de der dråber som var lidt dyre (400-500 kr) men det hjalp hende. Kan undersøge lidt nærmere for dig hvis du er interesseret?
det er rigtig pænt af dig ayla, men den slags penge ligger jeg virkelig slet ikke inde med...

Anmeld

13. december 2010

Kirle-vb

Oh ja den smerte kender jeg alt til! Jeg har afhjulpet det vildt meget ved pilates - som basalt set er en stor knibeøvelse kombineret med korsetmuskeltræning (som Helene også foreslår) - det kan jeg anbefale og det kan gøres derhjemme på stuegulvet ;) God bedring!

Anmeld

14. december 2010

mariamiss6-vb

Kirle skrev:
Oh ja den smerte kender jeg alt til! Jeg har afhjulpet det vildt meget ved pilates - som basalt set er en stor knibeøvelse kombineret med korsetmuskeltræning (som Helene også foreslår) - det kan jeg anbefale og det kan gøres derhjemme på stuegulvet ;) God bedring!
Ja altså, man skal bare lige kende øvelserne :P

Anmeld

28. december 2010

Polyp-vb

Dem bør din læge kunne give dig på et ark med billeder OG en grundig instruktion. Har du nogensinde fået tjekket om din atlas sidder rigtigt? En skæv atlas giver smerter hele vejen ned - jeg har stort set været problemfri (altså på det område) siden min blev sat på plads for tre år siden - fik en helt anden balance i kroppen og har haft tre små migræneanfald i de tre år, hvor jeg plejede at være på migræneklinikken hver anden måned og fylde mig med medusin

Anmeld

29. december 2010

mariamiss6-vb

LYP skrev:
Dem bør din læge kunne give dig på et ark med billeder OG en grundig instruktion. Har du nogensinde fået tjekket om din atlas sidder rigtigt? En skæv atlas giver smerter hele vejen ned - jeg har stort set været problemfri (altså på det område) siden min blev sat på plads for tre år siden - fik en helt anden balance i kroppen og har haft tre små migræneanfald i de tre år, hvor jeg plejede at være på migræneklinikken hver anden måned og fylde mig med medusin
Æhm min atlas???? Jeg har tendens (eller rettere jeg HAR) til 'væltet' korsben, og deraf forskellig højde i hver side af mit bækken, samt at det i den ene side peger fremad, og modsatte side peger bagud, og den ene side skulle være lidt vredet... Dette er den forklaring jeg har fået af to, uafhængige af hinanden, kranio sakral terapeuter (og med 1½ års mellemrum) og min fys siger at jeg ER skæv, men ikke hvordan jeg er skæv blot at jeg er noget stiv i det, fordi min skævhed hæmmer min mobilitet...

Anmeld

29. december 2010

Kirle-vb

Start her: http://www.youtube.com/results?search_query=pilates+for+beginners&aq=2 Men det kan være svært med bold så start uden

Anmeld

29. december 2010

als-vb

atlas er den øverste eller anden øverste nakkehvirvel. har selv haft problemer med den.

Anmeld

30. december 2010

mariamiss6-vb

Kirle skrev:
Start her: http://www.youtube.com/results?search_query=pilates+for+beginners&aq=2 Men det kan være svært med bold så start uden
Hvorfor har jeg dog ikke tænkt på det selv - doh! Tak kirle :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.