Jeg bliver logget af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2010

Rita-vb

Jeps, det ser ud til at virke nu - jeg er i hvert fald ikke blevet logget af som jeg plejer :) Tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2010

fuzzbite-vb

Pyha, det lyder godt. :-) Og held og lykke de sidste dage, julekalenderen kører.

Anmeld

21. december 2010

Pia S-vb

Nu er jeg jo ikke Rita - men jeg bliver altså stadig hægtet af. Var inde på debatten - gik til julekalenderen - ville tilbage til debatten og så var jeg pludselig gæst! Underligt! Jeg bruger IE

Anmeld

21. december 2010

fuzzbite-vb

Problemet kan stikke lidt dybere, har vi netop fundet ud af, og ja - man kan stadig risikere at blive logget af i nogle tilfælde. 'Husk mig' knappen, som skulle sikre dig mod at skulle logge på igen ved genstart af browseren, har en fejl, som vi beklager. Umiddelbart skulle du ikke have problemer med at blive logget af, hvis du ikke lukker browseren helt ned og genstarter den. Fejlen vil forsvinde i forbindelse med en opgradering af vores hjemmesidesystem i starten af januar, indtil da håber vi, at det ikke skaber for mange gener for vores brugere. Bedste hilsner Aamer Webudvikler hos Vores Børn

Anmeld

21. december 2010

Rita-vb

Ja, jeg har også lige opdaget at jeg stadig kan blive logget af - men det er ikke lige så ofte som før :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.