Jeg bliver logget af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.562 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Rita-vb

hver gang jeg har deltaget i julekalenderen. Er der andre, der oplever det? Jeg gider ikke logge på hele tiden, så jeg er her ikke så meget for tiden :P Men jeg kunne selvfølgelig også droppe julekalenderen :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Kirle-vb

jep også her. Dødirriterende og som du siger så er man her bare ikke så meget ;)

Anmeld

9. december 2010

als-vb

oss mig.

Anmeld

9. december 2010

Soap-vb

Jup oz mig Spændende om Webbie gider svare på dit spørgsmål, mit har hun jo elegant overset

Anmeld

9. december 2010

Rita-vb

Soap skrev:
Jup oz mig Spændende om Webbie gider svare på dit spørgsmål, mit har hun jo elegant overset
Hov - jeg havde ikke set du havde spurgt :blush: Men det er da meget rart at vide at det ikke kun er mig, der er blevet udelukket fra debatten :laugh: Mon ikke det er et spørgsmål om nogle cookies, der bliver sat forkert?

Anmeld

9. december 2010

fuzzbite-vb

Heysan Jeg har lige prøvet følgende: 1. Jeg loggede på debatten fra min Mac i både Firefox og Safari. 2. Derefter klikkede jeg tilbage til forsiden og klikkede på 'Deltag i konkurrencen', hvorefter jeg sendte mit svar og gik tilbage til debatforsiden. Jeg var stadig logget ind. 3. Derefter klikkede jeg på Junior og klikkede på 'Deltag i konkurrencen' på Junior siden, hvorefter jeg sendte mit svar (efter at have rettet mine oplysninger et par gange) og gik tilbage til debatforsiden. Jeg var stadig logget ind. Så jeg har lidt svært ved at simulere fejlen. Det er muligt, at webserveren har genstartet på et tidspunkt, da der har været ret travlt på siden idag. I må derfor meget gerne prøve igen. Har I iøvrigt haft problemet i nogle af de browsere, jeg omtaler, eller er det primært i Internet Explorer ? Bedste hilsner fra Aamer a.k.a. en travl webudvikler for Vores Børn :-)

Anmeld

9. december 2010

als-vb

Jeg har også oplevet at blive logget af når jeg har været inaktiv i lidt længere tid. Jeg bruger firefox.

Anmeld

9. december 2010

Rita-vb

Jeg bruger udelukkende FireFox - og det har været et problem hver eneste dag hele december. Måske skal du prøve igen - jeg tænker at det muligvis ikke er et problem første gang ma prøver, men først de efterfølgende? Jeg deltager i begge kalendere - først den ene og så den anden. Jeg har ikke tidligere haft problemer med at blive logget af når jeg navigerer rundt på siden :) Jeg skal gerne prøve at teste om det også er et problem på mine andre computere.

Anmeld

9. december 2010

Rita-vb

PS Jeg bruger Windåse på alle mine computere - det kan måske også gøre en forskel? :)

Anmeld

9. december 2010

Rita-vb

Jeg har lige testet lidt og det virker til at jeg ikke bliver logget af med det samme, men efter lidt tid når jeg altså har brugt julekalenderen. Jeg har ikke problemer med at blive logget af i utide hvis jeg bare holder mig fra kalenderen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.