Jeg bliver logget af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

fuzzbite-vb

Hey igen Nu har jeg prøvet igen fra en lille Acer Aspire netbook med Windows XP og Internet Explorer 8, og jeg er stadig logget på nu, nogle minutter senere. Jeg ved ikke præcis, hvad jeg skal gøre for at løse jeres problem, men jeg skal nok se, om jeg kan lokalisere problemet, så bliver det nok lidt lettere. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

fuzzbite-vb

Bare lige en status: Ca. 15 minutter efter min deltagelse i julekalenderen er jeg stadig logget på. Meget mystisk...

Anmeld

10. december 2010

Rita-vb

Jeg prøver igen nu. Pt er jeg logget på og nu deltager jeg i julekalenderen :)

Anmeld

10. december 2010

Rita-vb

Og nu var jeg så logget af - igen. Jeg tror problemet opstår når jeg har brugt kalenderen, lukket browservinduet og der er gået et stykke tid (måske ½-1 time) - så er jeg logget af næste gang jeg er på VB. Jeg har selvfølgelig vinget af i 'Husk mig' og som sagt har det ikke tidligere været et problem. Måske er det den cookie, der burde huske mig, der bliver overskrevet af en cookie fra kalenderen?

Anmeld

12. december 2010

Webredaktøren-vb

Jeg lader vores web-udvikler holde øje med denne tråd, så skriv igen, hvis I stadig oplever problemet. Soap - jeg kan stadig ikke finde dit spørgsmål? Du er ikke bevidst blevet ignoreret, men jeg tillod mig at tage en fridag og børnefødselsdag fredag, men skriv endelig igen ;)

Anmeld

14. december 2010

Rita-vb

Nå men, det er altså stadig et problem for mig. Jeg loggede ind i morges, deltog i kalenderen og nu var jeg logget af igen. Men nu er der selvfølgelig ikke så længe til problemet løser sig selv :)

Anmeld

15. december 2010

Rita-vb

Det er stadig et problem. Og jeg kan godt fornemme at det ikke lige står på prioriteringslisten, men nu ved I hvorfor jeg ikke er her mere :) Vi ses måske på den anden side af jul :)

Anmeld

15. december 2010

fuzzbite-vb

Davs Jeg sidder lige nu og prøver at løse problemet med upload af animerede GIF'er o.lign. Derefter kigger jeg på det. :-) Lidt teknik, som måske hjælper: Debat-modulet, som vi har hentet ude i byen, bruger SESSION variable til at afgøre, om du er logget på eller ej. Jeg mener, at disse udløber på et tidspunkt, hvis ikke man bruger debatten, eller hvis man lukker alle vinduer. Dvs. lukker du f.eks. det browser-vindue, du har kørt konkurrencen i, og åbner et nyt vindue efterfølgende, så kan du reelt blive logget af. Men jeg kigger videre lidt senere idag. Bedste hilsner Aamer Webudvikler hos Vores Børn

Anmeld

20. december 2010

fuzzbite-vb

Beklager den lange ventetid mht. en update på problemet nævnt i denne tråd. Problemet: Der lader til at være et problem med, at folk bliver logget af debatten, når de deltager i vores julekalender. Efter en masse tests forekommer det os, at problemet typisk kommer , hvis man har deltaget i Vores Børn Juniors julekalender og vender tilbage til debatten. Vi tror, at problemet er løst nu, og Rita - du må meget gerne teste det. :-) Vi har desværre ikke været i stand til at løse problemet i god tid, og nu er der kun nogle få dage tilbage, før julekalenderen stopper. Jeg beklager de gener, det har medført, men håber i det mindste, at I har værdsat julekalenderen alligevel. :-) Bedste hilsner Aamer Webudvikler hos Vores Børn

Anmeld

20. december 2010

Rita-vb

Det lyder super - jeg tester lige om jeg bliver logget af :) Jeg har bestemt værdsat julekalenderen - selvom jeg ikke har vundet noget :laugh:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.