Vind - får i søvn nok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2010

tøsen-vb

Ja, i perioder - og vi er heldigvis, Xer fingre lige kommet i en igen. Altså manden får masser af søvn, han hører jo ikke noget... Vi har lige haft en periode, i forbindelse med mit jobskifte, hvor han har pylret meget om natten - helt klart en reaktion på at vi ikke er så meget sammen. Han er meget tryghedssøgende og kan blive helt ulykkelig, hvis en af og tager afsted om aftenen og ikke er hjemme til puttetid. Hvis han er foreberedt er det ikke et problem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

millemus-vb

Vi har to børn på henholdsvis 6mdr. og 17mdr. De sover for det meste rigtig godt om natten begge to. Den ældste sover ml. 10-12 timer faktisk og den lille sover normalvis ml 5-7 timer inden han skal spise. Og de har sovet godt igennem begge to fra de var helt små. Vi har altid haft gode faste putteritualer. De har begge fået flaske og har begge sovet i egen seng helt fra starten. Så nattesøvn har aldrig været det store problem her heligvis. Kun i de korte perioder de har været syge. Mvh Camilla

Anmeld

15. januar 2011

Thea-vb

Vi har 2 piger en på 3 mdr. og en på 19 mdr. og den store sov først igennem lige en månede inden jeg fødte. Det var rigtig hårdt, tabte mig rigtig meget pgr. ingen søvn og sulten var der overhovedet ikke. min datter på 3 mdr. vågner 3-4 gange om natten så stadig ingen søvn til mor her!

Anmeld

15. januar 2011

desirefinck-vb

Der er faktisk sket en del herhjemme hvad angår søvn.. Vi har vores kamp med at få Frigga til at sove, og det har ikke ændret sig.. men fra at kun sove 3 timer selv om hun havde været vågen i 7 timer uden søvn, nu kan hun finde på at sove 5-7 timer i træk efter en lang aftens kamp.. og det er bare dejligt for så kan vi også få sovet lidt ud efter hun først falder i søvn ved 2-3 tiden om natten..

Anmeld

8. april 2011

Webredaktøren-vb

Konkurrencedelen er slut. Den heldige vinder i denne tråd blev Maj84 - stort tillykke :klap: I er selvfølgelig stadig velkomne til at skrive i tråden :)

Anmeld

8. april 2011

NikiFin-vb

Jeg sover ikke nok men det er ikke længere børnenes skyld. Selv om jeg er træt nor de små går i seng er der så mange spændende ting at laves eller (i de fleste tilfælde) at lave lektier så der ikke bliver nok tid tilbage til at sove. Også tit vågner jeg kl. lort og så kan ikke sove længere og som regel fortsætter med mine lektier som jeg aldrig bliver færdig med. Når alt kommer til alt sover jeg max 6 om natten, sædvanligvis 4-5 og er selvfølgelig træt hele dagen efter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.