Åh nej... Må ærligt sige, at det tog modet lidt fra mig at læse jeres indlæg, damer!
Vi har en dejlig lille krudtugle på 11 mdr (om lidt et år), og vi sover alt andet end igennem!
Faktisk sov hun bedre da hun var 2-3 mdr! Det er efterhånden ved at være en saga, og jeg har et ambivalent forhold til når folk spørger, hvordan det går med søvnen... For det går jo alt andet end godt - vi er oppe i hvert fald 4 gange hver nat, dvs. 4 - 7 gange mellem kl. 20 og 06. Så når folk spørger, bliver jeg så træt af at høre mig selv brokke mig og sige det samme og det samme. Samtidig vil jeg rigtig gerne have, at folk forstår hvor hårdt det er at være mig ;). Kan simpelthen ikke forstå, at en pige med så meget krudt i r...., kan klare sig med 10 afbrudte timer!
Har hele tiden haft et håb om, at det snart bliver bedre. Men det håb er ligesom blevet mere og mere skrøbeligt med tiden. Og når jeg så læser hvad I andre skriver, kan jeg godt se, at det er urealistisk at tro, at det hele bliver løst på mirakuløs vis...
Gentager gang på gang for mine venner og familie, at jeg glæder mig til, at hun bliver teenager - for så kan vi da sove!
Anmeld