Tror, jeg forstår.
Har så måske ikke forklaret mig selv tydeligt nok. I hvert fald har jeg ikke tænkt det som sort og hvid.
Det er ikke i sammenhæng, jeg taler om min rytme og om den ødelagte rytme.
'Min rytme' kommer ind i forbindelse med, at det ikke har passet i vores program at få indlagt faste rytmer. Om det skyldes mig eller bassen, er ikke sikkert, men det er i hvert fald sådan, at han aldrig har sovet på faste tidspunkter - om det er hans natur eller fordi jeg ikke har været ihærdig med at få ham til det, tænker jeg kan være begge dele. For os har det bare ikke været vigtigt, at det var 'regel ret'.
I det andet jeg skriver, har jeg ikke oplevet, de ikke får ødelagt babys rytme. Jeg har oplevet folk tilrettelægge deres liv, så det ikke ødelægger rytmen. Jeg har oplevet, at folk er kommet timer for sent til et arrangement, da de ikke kunne ændre barnets rytme a la 'vi plejer ikke at vække hende før kl. ......'.
Når jeg har skrevet 'baby', er det fordi, jeg nogle gange oplever, at der er tale om børn helt op til 3 år.
Er helt enig med dig i, at det skal være til fælles gavn. Er bare ikke sikker på, det er det. I hvert fald oplever jeg, at rytme kan være det, der styrer vores liv.
Modsat kan mangel på rytme også gøre det.
Anmeld