Tror bl.a., det er det, der er problemet med rytme. Det er ikke tydeligt defineret. Så kan vi diskutere, om det skal det eller ikke, men hvis det bliver sagt uden forklaring, tror jeg, at mange bliver usikre og derfor får svært ved at finde ud af, om de har en rytme.
Det er så - tænker jeg - her, efterspørgslen på info dukker op.
Har også oplevet, at mange melder fra til et eller andet eller at det skal arrangeres på et bestemt tidspunkt, så de ikke får ødelagt 'babys' rytme.
Jeg tænker, det er op til hver enkelt at tilrette livet bedst for dem selv og deres små pus, men det hele kan blive meget besværligt, hvis det skal køre efter en snor. Jeg tror så også, at det bliver endnu mere besværligt, hvis barnet så på et tidspunkt, ændrer 'rytme'.
Jeg ved ikke, om det føles som nederlag, men synes nogle gange, det virker sådan.
Jeg synes, det er ærgerligt, hvis folk betragter deres børn som en belastning/gene, men også ærgerligt, at enkelte handlinger får os til at tolke det som sådan.
Vi kender jo ikke altid det, der ligger til grund for en handling eller beslutning. Jeg kan godt mindes, hvordan det var at være i total søvnunderskud altid. Den der glasklokke er ikke rar at være i.
Vi vil så nok alle reagere forskelligt, og nogle tager måske flasken til hjælp. - dermed ikke udelukket, at nogle 'springer over, hvor gærdet er lavest'.
Anmeld