VIND! - Skal de mindste have julegaver?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2010

Aja-vb

Min bette trunte bliver nok begravet i gaver.. Jeg ved familien køber men det gør vi sørme også hun skal have alt hvad hun behøver :P Jeg syntes det er vigtig for mig at hun får gaver fra starten af om det er tøj, legetøj eller hvad man nu kan finde på er lige meget.. Jeg er allerede begyndt at kigge for jeg tror ikke jeg kan nøjes med en gave tror godt nok hun får flere gaver :laugh: Og til hendes 1 års fødselsdag skal hun også have en masse gaver ;) Har hørt at 1 års fødselsdagen er stor så det skal vi da sørge for den bliver.. Måske gør vi det værre når det er den første og måske den eneste men nej jeg kan ikke lade være.. Do springer vi over pakkekalenderen i år for tror ikke hun vil få så meget ud af den i år men næste år så er den klar :cheer:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

kongster-vb

Velkommen til, Aja og tillykke med lillepigen. Hvor gammel er hun nu?

Anmeld

27. oktober 2010

Dimy-vb

Da min ældste var helt lille, så købte vi altså kun en lille julegave. Vi var ret overbeviste om, at hun som 4 mdr. gammel nok var mere eller mindre ligeglad med størrelsen på julegaven. At vi alligevel købte noget til hende var nok snarere sådan en 'Hun skal da have en gave fra sin mor og far' ting der røg ind over beslutningsprocessen. Året efter tog vi revanche og købte bl.a. et meget fint hus med indhold fra TOLO, som hun var totalt ligeglad med. I år er vores yngste omkring halvandet år, og der vil vi da nok købe et par gaver. Men det er også ud fra betragtningen, at hun da ikke skal snydes i forhold til hendes storesøster. Inderst inde ved vi jo godt, at hun er rimelig ligeglad, og sandsynligvis ikke vil opfange hvad det præcist er hun fik af sin mor og far. Derudover får de i forvejen mange gaver af andre grene af familien, og lige præcis vores gave har jeg en fornemmelse af drukner lidt i alle de mange gaver de ellers får.

Anmeld

27. oktober 2010

kongster-vb

Et godt råd til nybagte forældre: VENT med at gøre alle de der ting man mener man skal med børn. Børnefødselsdage, hjemmesyede fastelavnskostumer, julegaver, pakkekalender, påskeklip og hvad ved jeg. Det skal nok komme i RIGELIGE mængder, så jo længere man kan trække den og nyde at man ikke behøver finde 24 pakker eller bruge 100vis af kroner på legetøj jo bedre. Med mindre man selvfølgelig ikke kan lade være og man selv synes det er super fedt og sjovt at lave pakkekalender og købe julegaver til den lille :) Men babyer og småbørn har brug for ro og tryghed og varme og mad og masser og masser af kærlighed. De vil hellere gå en tur på legepladsen med mor, end at få en pakkekalender de ikke forstår en dyt af! Så gør det endelig for jeres egen skyld, men ungen er jo ligeglad

Anmeld

27. oktober 2010

MVJ-vb

Min yngste søn er 3 mdr. til jul. Han får altså ingen gave fra os. Måske fra storebror, hvis han synes det kunne være sjovt. Har også planer om at opfordre familien til at bruge 'krudtet' på gave til lillebror, når han bliver 1 år i stedet for. Der er det nok også lidt sjovere for både ham og den glade giver! Den store var 6 mdr. til hans første jul, og der var da lidt gaver, men igen ikke den store interesse.

Anmeld

29. oktober 2010

Pia3650-vb

Selvfølgelig! Oliver var 9 måneder til hans 1. jul, og han fik pakkekalender af min mor (de to er MEGET tæt knyttet). Og alle gav ham gaver. Vores var lidt mere praktisk, bl.a. i form af et sæt regntøj som han jo alligevel skulle have. Men julen er jo børnenes fest, så selvfølgelig skal alle børn have gaver :P

Anmeld

7. januar 2011

Webredaktøren-vb

KONKURRENCEN ER SLUT... men I kan stadig debattere i tråden: Vinderen blev: Desirefinck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.