At sove hos hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

kongster skrev:
... og jeg har så lige fulgt lille dreng hjem igen. Han blev lidt ked og ville alligevel ikke sove her men hjem til mor. Men hyggelig aften alligevel
Hahaha JA, det har vi også oplevet - både at følge hjem, og at skulle hente :laugh: :laugh:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2010

kongster-vb

Jep :)

Anmeld

17. oktober 2010

NikiFin-vb

Der er ikke noget med overnatninger hos venner eller venner herhjemme her. Jeg selv aldrig kunnet lide at overnatte andre steder end hjem. Selv hvis farmor passer børnene overnatter hun her. Åbenbart kan vi alle sammen godt lide at overnatte i vores egen hjem. Det er så dejligt at komme hjem selv midt om natten efter et langt besøg og at ligge sig i sin egen seng og så vogne op i sin egen seng, tror ikke der eksisterer noget mere hyggeligt end det.

Anmeld

22. oktober 2010

Signe1704-vb

kongster skrev:
Men jeg bruger jo også penge på at have mine venner på besøg - god mad etc - eller med i sommerhus, så for mig er der ikke den store forskel i forhold til at have børnenes venner med. De bliver også inviteret i svømmehal, biograf, restaurant osv af deres venner så mon ikke det går op i sidste ende?
I har virkelig fået mine tanker igang - dig og Helene - for hvor har i dog ret. Selvfølgelig er det ikke anderledes at have ungernes legekammerater med end at invitere vores venner på middag.... Det er jo lige det er debatforum skal bruges til - at se nye sider af forskellige sager ;)

Anmeld

22. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Signe1704 skrev:
kongster skrev:
Men jeg bruger jo også penge på at have mine venner på besøg - god mad etc - eller med i sommerhus, så for mig er der ikke den store forskel i forhold til at have børnenes venner med. De bliver også inviteret i svømmehal, biograf, restaurant osv af deres venner så mon ikke det går op i sidste ende?
I har virkelig fået mine tanker igang - dig og Helene - for hvor har i dog ret. Selvfølgelig er det ikke anderledes at have ungernes legekammerater med end at invitere vores venner på middag.... Det er jo lige det er debatforum skal bruges til - at se nye sider af forskellige sager ;)
Ja, og jeg kom faktisk også til at tænke på, at ikke alle har råd til det, og at man/jeg måske skulle bidrage lidt mere til de familier som jeg faktisk godt VED ikke har så mange penge at gøre godt med. Som bare at sørge for min søn har et par poser Haribo med, en sodavand, eller måske 100 kronseddel så 'Moren' selv kan købe noget.....specielt sidst på måneden :) så dén vinkel var også en jeg kunne bruge til noget :)

Anmeld

23. oktober 2010

Signe1704-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Signe1704 skrev:
kongster skrev:
Ja, og jeg kom faktisk også til at tænke på, at ikke alle har råd til det, og at man/jeg måske skulle bidrage lidt mere til de familier som jeg faktisk godt VED ikke har så mange penge at gøre godt med. Som bare at sørge for min søn har et par poser Haribo med, en sodavand, eller måske 100 kronseddel så 'Moren' selv kan købe noget.....specielt sidst på måneden :) så dén vinkel var også en jeg kunne bruge til noget :)
Godt vi er flere der får noget ud af det ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.