Her er det næsten hver weekend, når de altså ikke er i Sverige. Eller en evt ven tager med dem til Sverige.
Det er kun den 7-årige der hiver kammerater til huset, men de mindre søskende synes det er vildt hyggeligt, og så hygger de sig alle sammen. Idag/nat er det Umar fra gården der skal sove her, han sov her også igår - og så skiftes de, så min søn sover dér.
Ellers plejer det at være nogle af vennerne på skift fra skolen. Så henter jeg dem om Fredagen, og så sover de her hele weekenden og så aflevere Far dem Mandag morgen i skolen.
Jeg synes det er meget hyggeligt og har ikke noget imod det. Den ældste har også overnattende gæster, men det er ikke sådan noget han spørger om lov om, de er her bare....ret ofte i længere tid af gangen :)
Og jeg ved ikke...jeg synes ikke der er noget der skal passe specielt sammen. Hvis vi skal noget (Tivoli, Sverige, restaurant, biffen, museeum, min Mor, nogle venner, ud og handle osv osv), så kommer vennen da bare med, det plejer ikke at være noget problem :)
Anmeld