Hurtig opdate.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2009

Monica

Siber skriver:

åh søde Moni, jeg får helt ondt i maven når jeg læser dit indlæg. Jeg kommer nemlig til at tænke på Johanna da hun var spæd, hun skreg og skreg og skreg og jeg vil slet ikke fortælle i hvor lang tid!

Et stort kram til dig, og håber at han/I snart lærer den gode spise teknik!

Knus Siber

Alle siger at det hjælper når han er 3 måneder... Så jeg venter... og venter....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Monica

ivfmarie skriver:

Århh, det gør mig så ondt at høre at det skal være så trælst for den bettemand, at han er nødt til at være ked hele dagen. Og stakkels stakkels dig... Håber at du kan holde hovedet ovenvande - selvom det grænser til mental tortur det du går igennem!!

Mange trøste knuser herfra

Marie

Det går bedre, men han kan slet ikke sove selv i liften om dagen (eller nogen andre steder) så jeg sidder og tæver en masse serier med lille tobias på armen...

Anmeld

10. september 2009

Monica

Jeanette skriver:

Pyyyyyyyha hvor føler jeg med dig - det er simpelthen SÅ hårdt at have et barn, der græder så meget. Bæreseler, slynger, fitnessbold (så man kan sidde ned og hoppe med barnet i armen og så se fjernsyn imens) - jeg har det hele, hvis du mangler - sig endelig til.
Håber det bliver bedre snart...uf...sender medfølende tanker i massevis!

Efter jeg læste dit indlæg har jeg købt en fitness bold - desværre bare en for lille størrelse... Så skal lige have byttet den... men tror at det blver godt.....

Moni

Anmeld

10. september 2009

ivfmarie

Monica skriver:

Efter jeg læste dit indlæg har jeg købt en fitness bold - desværre bare en for lille størrelse... Så skal lige have byttet den... men tror at det blver godt.....

Moni

Ja for faen.. den havde jeg da lige glemt! Den er GULD værd!

Håber at det går den rette vej!

Knus

Anmeld

10. september 2009

Siber

Monica skriver:

Alle siger at det hjælper når han er 3 måneder... Så jeg venter... og venter....

ja jeg fik det samme afvide, men der gik meget længere tid! Men nu var hun jo også ørebarn, og hun blev en engel da hun fik lagt dræn!

Mange tanker til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.