Hurtig opdate.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. september 2009

Monica

Hej.

Lang tid siden, men jeg er max presset i øjeblikket. Tobias er bestemt ikke et nemt barn.... 

Han kunne ikke svøbe/sutte ordentligt da han kom ud - på barsels´gange sagde de at der ikke var noget galt med tungebåndet, men da han var 10 dage fik han klippet det. Det blev lidt bedre, men slet slet ikke godt... Jeg var så frustreret... Han skreg og skreg og kunne ikke slutte tæt om sutflasken, så han fik så meget luft i mave...  De fleste dage skreg han alle hans vågne timer, og det er/var mange...Da han var 21 dage havde jeg fået en ny tid hos øre lægen, da jeg ikke viste hvad jeg skulle gøre - og sørme om han ikke skulle have klippet tungen IGEN. Yaiks... Nu blev det lidt bedre igen... Men stadig mest skrigeri... Om mandagen havde jeg fået en tid hos min egen læge. Forsøgte at overbevise ham om at der altså var noget galt med mit barn... Men han sagde at det var et sundhedstegn for børn at skrige... Og hans ondt i maven, jeg skulle bare give ham 5 ml lactolose om aftenen og så bare give ham mere hvis det ikke hjalp... ( Det er en alt alt for høj dosering, så det gjorde jeg selvfølgelig ikke...)

Da han var 4 uger, sidste lørdag, skreg han så meget og sindssygt at vi ikke kunne trøste ham og han ville ikke spise... Vi fik en tid hos ( en modvillig) vagtlæge... Hun indlage os på børneafdl, og de kunne sagtens se at han ikke kunne sutte... Vi fik hjælp af en fys med speciale i spædbørn der ikke kan sutte/spise og det er klart blevet bedre, men ikke noget der bliver bedre over night... Vi blev der i 4 dage og det var dejligt... De kom med mad til både mig og Tobias... De tog ham et par gange om natten så jeg fik 5 timer i streg... NICE...  Han er blevet bedre, men skal stadig sidde på armen og sove hele dagen. Kan kun finde ro hos os, så vi vugger og vugger.... Har lige købt en bæresele Den er bare guld værd ( det var prisen så sandelig også...)

Nå, Lars har vist brug for lidt hjælp...

Moni - som synes at man bliver sindssyg af ikke at sove...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2009

Rasmine

Orv, Moni.
Sikke en omgang da.
Ved slet ikke hvad jeg skal sige...

God ide med bæreselen. Slynger er vist også helt fantastiske.

God bedring, eller hvad man nu siger.

Anmeld

6. september 2009

Lene76

stort kram herfra..... lyder til at du trænget til et stort et

håber det blir bedre med ham, så han snart blir en lille glad baby..... 

syntes osse det er sejt at du holder ved med at få kigget på ham... tror mange vil gi op fordi lægen (ligesom din) siger at det eret sundt barn der skriger.

held og lykke med fremtiden håber den blir lettere.

fra Lene

Anmeld

6. september 2009

Louise mortil4

ejj hvor jeg føler med jer. Håber virkelig at i snart finder ud hva der er galt.

Tger han godt nok på og vokser godt nok??

Kæmpe stort kram til dig.

Anmeld

6. september 2009

Siber

åh søde Moni, jeg får helt ondt i maven når jeg læser dit indlæg. Jeg kommer nemlig til at tænke på Johanna da hun var spæd, hun skreg og skreg og skreg og jeg vil slet ikke fortælle i hvor lang tid!

Et stort kram til dig, og håber at han/I snart lærer den gode spise teknik!

Knus Siber

Anmeld

6. september 2009

ivfmarie

Århh, det gør mig så ondt at høre at det skal være så trælst for den bettemand, at han er nødt til at være ked hele dagen. Og stakkels stakkels dig... Håber at du kan holde hovedet ovenvande - selvom det grænser til mental tortur det du går igennem!!

Mange trøste knuser herfra

Marie

Anmeld

6. september 2009

Tikki

Pyyyyyyyha hvor føler jeg med dig - det er simpelthen SÅ hårdt at have et barn, der græder så meget. Bæreseler, slynger, fitnessbold (så man kan sidde ned og hoppe med barnet i armen og så se fjernsyn imens) - jeg har det hele, hvis du mangler - sig endelig til.
Håber det bliver bedre snart...uf...sender medfølende tanker i massevis!

Anmeld

10. september 2009

Monica

Mebach skriver:

Orv, Moni.
Sikke en omgang da.
Ved slet ikke hvad jeg skal sige...

God ide med bæreselen. Slynger er vist også helt fantastiske.

God bedring, eller hvad man nu siger.

Hej Bacon.

Bedre sent end aldrig at jeg får svaret...

Bære selen er helt fantastik... Har fatisk også en slynge, ved bare ikke helt hvordan den skal bruges...

Moni - med 2 sovende børn...

Anmeld

10. september 2009

Monica

Lene76 skriver:

stort kram herfra..... lyder til at du trænget til et stort et

håber det blir bedre med ham, så han snart blir en lille glad baby..... 

syntes osse det er sejt at du holder ved med at få kigget på ham... tror mange vil gi op fordi lægen (ligesom din) siger at det eret sundt barn der skriger.

held og lykke med fremtiden håber den blir lettere.

fra Lene

Jeg er bare så glad for at vi stod fast på at DER VAR NOGET GALT... For hvis en mor ikke ved bedst, ja hvem ved så...

Anmeld

10. september 2009

Monica

mortil4 skriver:

ejj hvor jeg føler med jer. Håber virkelig at i snart finder ud hva der er galt.

Tger han godt nok på og vokser godt nok??

Kæmpe stort kram til dig.

Han tager fint på... (Faktisk lidt for fint...) Er vist meget almindeligt med børn der skriger meget at de får lidt rigeligt med mad... For så holder de da kæft SÅ længe....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.