Hej.
Lang tid siden, men jeg er max presset i øjeblikket. Tobias er bestemt ikke et nemt barn....
Han kunne ikke svøbe/sutte ordentligt da han kom ud - på barsels´gange sagde de at der ikke var noget galt med tungebåndet, men da han var 10 dage fik han klippet det. Det blev lidt bedre, men slet slet ikke godt... Jeg var så frustreret... Han skreg og skreg og kunne ikke slutte tæt om sutflasken, så han fik så meget luft i mave... De fleste dage skreg han alle hans vågne timer, og det er/var mange...Da han var 21 dage havde jeg fået en ny tid hos øre lægen, da jeg ikke viste hvad jeg skulle gøre - og sørme om han ikke skulle have klippet tungen IGEN. Yaiks... Nu blev det lidt bedre igen... Men stadig mest skrigeri... Om mandagen havde jeg fået en tid hos min egen læge. Forsøgte at overbevise ham om at der altså var noget galt med mit barn... Men han sagde at det var et sundhedstegn for børn at skrige... Og hans ondt i maven, jeg skulle bare give ham 5 ml lactolose om aftenen og så bare give ham mere hvis det ikke hjalp... ( Det er en alt alt for høj dosering, så det gjorde jeg selvfølgelig ikke...)
Da han var 4 uger, sidste lørdag, skreg han så meget og sindssygt at vi ikke kunne trøste ham og han ville ikke spise... Vi fik en tid hos ( en modvillig) vagtlæge... Hun indlage os på børneafdl, og de kunne sagtens se at han ikke kunne sutte... Vi fik hjælp af en fys med speciale i spædbørn der ikke kan sutte/spise og det er klart blevet bedre, men ikke noget der bliver bedre over night... Vi blev der i 4 dage og det var dejligt... De kom med mad til både mig og Tobias... De tog ham et par gange om natten så jeg fik 5 timer i streg... NICE... Han er blevet bedre, men skal stadig sidde på armen og sove hele dagen. Kan kun finde ro hos os, så vi vugger og vugger.... Har lige købt en bæresele

Den er bare guld værd ( det var prisen så sandelig også...)
Nå, Lars har vist brug for lidt hjælp...
Moni - som synes at man bliver sindssyg af ikke at sove...
Anmeld