hvad skal med på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2010

Trunte K-vb

Webredaktøren skrev:
Jeg pakkede også tasken i god tid, så der var styr på det :) Jeg pakkede et par ekstra bukser (løse), og det var heldigt, for efter fødslen kunne jeg ikke passe graviditetsbukserne mere - de var alt alt for løse :ohmy:
Æv Tina, sådan noget gider jeg ikke høre om (her var det nemlig omvendt, maven var ikke svundet så meget som beregnet :blush: )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Ej jeg måtte også hjem i ventebukser :(

Anmeld

12. oktober 2010

Happymummy-vb

Ja tak - ved udskrivelsen lignede sådan set en, der var på vej IND til fødestuen fremfor på vej ud... Men jeg havde så også taget omtrent 30 kg på i løbet af graviditeten. Så løse eller mindre løse bukser alt efter hvor meget man har taget på, vil jeg sige :) AUTOSTOL, hvis I skal køre hjem - uanset om det er egen bil eller taxa Kørepose

Anmeld

14. oktober 2010

Katrine-vb

jeg er imponeret over du tænker på det allerede! jeg fødte 10 dage før terminsdato og var endnu ikke begyndt at tænke på det... mht at pakke mens man har veer, det kan du nok ikke regne med - da jeg fik veer blev de hurtigt så kraftige at jeg ikke kunne holde andet ud end at ligge stille... men jeg fødte også meget hurtigt for en førstegangs - ifølge jordemoderen på hospitalet :-) det er nok ikke så vigtigt at huske alle tingene til bagefter - hvis du mangler noget er der nok nogle der kan hente, men snacks og evt musik, læsestof og en hårelastik er godt at have hvis ventetiden bliver lang :-)

Anmeld

18. oktober 2010

lhelsinghoff-vb

Hejsa :) Godt med en god huskeliste. Men hvad størrelse babytøj - og hvilken slags - bør man tage med til de første par dage? Altså ud fra at babyen er skudt til at være normal størrelse :cheer: Hilsen Louise

Anmeld

18. oktober 2010

kæksak-vb

Min plan er at tage et par dragter i str 50 og 56 med, en med og en uden fødder - i fald han er meget lang. 1-2 bodyer og ja noget blødt sparkedragtagtigt, så der ikke er for meget de skal have over hovedet lige fra starten.

Anmeld

18. oktober 2010

desirefinck-vb

Jeg mangler stadig og få købt nogle småting jeg skal ha med.. Men jeg kan ikke rigtig få taget mig sammen til at pakke tasken helt. Jeg regner med at pakke mit eget tøj nå veerne begynder, og håber så at det er det sidste jeg mangler på det tidspunkt.. Jeg har lige været i byen for at købe nogle kiks, men kan godt mærke at det er sidste gang jeg har cyklet i byen.. nu kan jeg ikke holde det ud mere..

Anmeld

18. oktober 2010

Elverpigen-vb

Jeg kan kun tilslutte mig det som de andre skriver, jeg fødte på Herlev, og der sagde de at man for en sikkerheds skyld skulle tage en dyne med til den lille, for de mistede ret mange, og der var ikke altid nok. :skrap: Hvem kan dog finde på at tage dynen med hjem fra hospitalet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.