hvad skal med på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.458 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. oktober 2010

kæksak-vb

Efter at have brugt hele natten på at overbevise mig selv om, at jeg ikke skulle føde nu (har først termin i november)og at alt var ok, så fløj tankerne rundt om lister med alt hvad der skal med på sygehuset. Belastende at bruge sin nat på dette... så derfor spørger jeg lige om hjælp, så jeg kan få ro i hovedet og forhåbentlig sove godt de næste par nætter. Synes min hjerne er ved at blive mærkelig. Hver eneste lille ting min kæreste og jeg snakker om inden sengetid fylder uforholdsmæssigt meget i min nattesøvn eller mangel på samme... utroligt. Synes ellers jeg er meget afslapppet omkring den kommende fødsel og ikke nervøs for den. Men det må jo fylde noget alligevel. Håber på et par gode råd. Tak:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2010

jennie-vb

Synes ikke at vi havde så meget med. Kun toilettaske og skiftetøj til mig og den lille. Og det babyen skulle transporteres hjem i.Måske et lille tæppe til at lægge over, da det er koldt i November. Man får jo bleer osv på hospitalet. Kan ikke helt huske det :blush: Det med den manglende nattesøvn kan jeg godt huske, tror det er noget med ens hormoner.

Anmeld

9. oktober 2010

als-vb

Jeg havde pakket skifte tøj til mig og bebs til tre dage. Regnede ikke med at blive på sygehuset længere. Endte med at være der 14 dage men så hentede kæresten bare nye forplejninger. Husk amme bh og amme indlæ. Vil også klart anbefale du selv køber nogle super natbind da de er meget mere behagelige end de der kæmpe bleer man får udleveret på sygeuset. Og opladeren til mobilen for der vil bliver ringet og skrevet mange sms.er.

Anmeld

9. oktober 2010

Signe1704-vb

Jeg tænkte også straks på natbind. Det har jeg anbefalet alle jeg kender der har skullet føde. Men ellers synes jeg de andre er ret godt rundt om det. Husk at du nok ikke skal forvente at kunne passe dine gamle bukser, så nogle med god plads - elastik i livet eller ventebukser. OG KAMERA ;) men det glemmer i nok ikke :P

Anmeld

9. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

- og sutsko!! De der hospitalsgulve kan godt være kolde og man er pænt åben, så sutsko er en god ting!! :laugh:

Anmeld

10. oktober 2010

Soap-vb

De personlige papire samt hvis du skal være indlagt din egen shampoo og balsam for hospitalets er ikk det fedeste i verdenen :laugh:

Anmeld

11. oktober 2010

kæksak-vb

super - tak for gode råd!! Det var helt klart anvendeligt. Men 'personlige papirer' ´- hvad er det?? Er det min og faderens fødselsattest eller ????

Anmeld

11. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Ok, dé papirer har jeg så ALDRIG hørt man skal medbringe :) . Det er jo ikke en adoption! Sygesikringskortet (eller sundhedskortet) plejer at være alt rigeligt!! Måske tænker Soap på vandrejournal, eller noget i den stil :) Jeres fødselsattester plejer at være et kirkeligt anliggende, som når i skal hen og have navngivet den lille på kirkekontoret - eller hvis den lille skal døbes senere osv. (Eller mht forældremyndighed)

Anmeld

11. oktober 2010

kæksak-vb

Nå ok godt. Det var også min egen tanke...men man kan jo blive i tvivl :-)

Anmeld

11. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Selvfølgelig kan man det :) Har du så fået pakket færdigt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.