hvad skal med på sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2010

als-vb

Dog kan det nævnes at man skal have udfyldt de der cpr og navne papirer meget hurtigt, mener det er inden for 10 dage, for vi fik dispensation pga indlæggelsen bagefter fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2010

Soap-vb

Jups mente vandrejournal og sygesikring

Anmeld

11. oktober 2010

hannelore-vb

Husk måske også noget musik hvis der er mulighed for det på fødestuen, en eller anden form for 'lyn-engergi' (figenstang, frugt, rosiner, chokoladebar whatever) hårleastik (hvis langt hår), læsestof - også til far.., badebukser til far hvis du skal føde i vand og han skal med.. Ja ja jeg ved godt man ikke skal flytte ind, men det er bare gode råd jeg har fået fra andre. :cheer:

Anmeld

11. oktober 2010

desirefinck-vb

Ja jeg har det helt på samme måde som dig.. Der er i dag 3 uger til min termin og jeg føler stadig ikke helt at jeg er klar på hvad jeg skal ha med.. Men ind til videre har jeg opladt kameraet og lagt i tasken.. En ny tandbørste og tandpasta, engangs klude til mig når jeg skal i bad, samt shampoo og bodyshampoo. Tøj til den lille. Det papir jeg fik fra jordmoderen med hvor begge vores cpr nr skal udfyldes og afleveres til sygehuset hvor de sætter barnets cpr nr på og sender ind til kommunen.. Jeg mangler så mit eget tøj, mobil+ oplader.. Og i næste uge skal jeg hente lift som svigerforældrene tager med nå vi skal hentes..Og så tager jeg nok min Ipod med.men ud over det ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal ha med..

Anmeld

11. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Jeg ankom til sygehuset med hund og lipgloss i en lånebil - that's how not to do it. tror de andre har fået det hele med.. hmm...kamera! og batterier!!

Anmeld

12. oktober 2010

Webredaktøren-vb

Jeg pakkede også tasken i god tid, så der var styr på det :) Jeg pakkede et par ekstra bukser (løse), og det var heldigt, for efter fødslen kunne jeg ikke passe graviditetsbukserne mere - de var alt alt for løse :ohmy:

Anmeld

12. oktober 2010

kæksak-vb

Nej har dog ikke pakket endnu... har pakket lidt til ham den lille. Men tror jeg er ved at have overblikket over hvad der skal pakkes. Har i hvert fald lavet en liste nu, så både faderen og jeg ikke behøver at tænke, når det skal være.:-)

Anmeld

12. oktober 2010

als-vb

ellers hvis du bare laver en liste med de ting du gerne vil have med så kan du gå i gang med at pakke når veerne melder sin ankomst, for der kan gå laaaaannnnggggg tid inden man overhovedet skal ind på fødegangen ;) og så har man noget at fordrive tiden med indtil man skal afsted.

Anmeld

12. oktober 2010

kæksak-vb

nemlig - det var også min tanke

Anmeld

12. oktober 2010

Polyp-vb

Hvis ikke standarden mht mad er bedre end på Roskilde i hine tider, så enten kiks og nødder etc eller brochurer til nærmeste pizzaria Og lad være at forberede dig på værst tænkelige - der er nok nogen, der kan komme med ekstra forsyninger, hvis du skal være der mere end et døgns tid eller to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.