Virus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2010

als-vb

har jeg bare prøvet, men der lige som om at når man først er blevet ramt så er immunforsvaret så elendigt at det jeg bare tilraner mig ALT... øv men nå, hvad der ikke gør slår mig ihjel må vel gøre mig stærkere...I'm SuperWOMAN!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2010

MIKMAR-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
MIKMAR skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg er faktisk aldrig syg, det er kun når min malaria bryder ud (ca hvert 4-5 år) at jeg lægger mig, men så er jeg til gengæld også hunde syg i længere tid. Når jeg endelig får det, så kommer det ALTID i December måned, næsten på dato.... Så jeg får det enten i år, eller til næste år, hvis det skal følge det sædvanlige skema :dry:
Det er sgu da ikke særlig rart, troede faktisk at man kun blev ramt én gang, men det kommer simpelthen tilbage?! Hvad er grunden til det? Så det er en form for virus som bliver i kroppen?
Jeps, jeg har kronisk malaria dvs jeg får malariaudbrud med år i mellem og får nogle malariature der minder om influenza x 500. Og skal jævnligt tjekkes for anæmi og miltproblemer...skide irriterende. Men nej, det er ikke en virus jeg har, jeg har nogle parasitter i blodet der ikke kan slås effektivt ihjel, de bliver ved med at overleve og give nye udbrud. Jeg mødte engang en mand på Rigshospitalet som havde haft malaria i 60'erne, og fik et udbrud mere end 30 år efter!!! Så de parasitter kan tee sig på de underligste måder :dry:
Ai hvor mærkeligt, det anede jeg ikke, meget interessant, men knap så sjovt for dig. Hvor fik du Malaria henne?

Anmeld

8. oktober 2010

Pia74-vb

Vi har haft både virus og de uheldige baktusser, med snot, feber og øjenbetændelse :( Heldigvis ser det ud at være væk nu.

Anmeld

8. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg fik det i Afrika, enten Ghana eller Gambia...eller måske et sted i mellem :) Men jeg har det heldigvis fint i de mellemliggende perioder, men føj hvor bliver jeg syg når jeg får et nyt udbrud. - faktisk lige så syg som første gang jeg fik det :ohmy: :ohmy: :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.