Virus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2010

Heidi Nielsen-vb

Jeps her HAR vi været ramt alle sammen men næsten alle er friske igen......Vi har har alle haft opkast og diarre og vores unger har også haft en ordentlig omgang forkølelse....den bette døjer stadig med snot og hoste men det virker som om han er på vej til at være frisk igen.....det har ikke været så slemt idag så Xer fingre for det går i den rigtige retning....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

MAMMARAZZI-vb

Jeps - her er vi også med :( Begge unger er forkølede og hoster - jeg har skrantet i ca. 1 1/2 mdr. med influenza, forkølelse og host, host, host, indtil jeg næsten kastede op. I går blev det så slemt, at jeg blev nødt til at gå til læge, da jeg næsten ikke kunne trække vejret - jeg har akut bronkitis! Synes ikke det lyder af noget særligt, men hold op hvor er jeg bare dårlig... Glæder mig til at komme ovenpå igen SNART!!!

Anmeld

7. oktober 2010

Titte-vb

Jeg skulle jo starte op på arbejde sidste torsdag, men onsdag måtte jeg lægge mig med næsten 40¤ i feber, lå så hele onsdag og torsdag, men var frisk igen. Havde influenza, sov næsten et helt døgn...

Anmeld

8. oktober 2010

Pia S-vb

Har haft influenza for en lille månedstid siden. Lige nu ligger sønnen med dårlig mave. Ikke diarre men meget ondt i maven og kvalme. Så noget er da kommet til København eller i hvert fald lige i omegnen!

Anmeld

8. oktober 2010

Kirle-vb

Ja Tjalfe siger faktisk også at han har ondt i maven. Men har ikke feber, diarre eller noget så vi kører på som normalt indtil. Og jeg er næsten færdig med at hoste så NU skal vi blive raske :)

Anmeld

8. oktober 2010

Polyp-vb

Ingenting her nord for København - men vi har også besluttet, at den slags gider vi ikke - og det plejer at virke

Anmeld

8. oktober 2010

als-vb

Gider ikke mere. Nu er jeg om muligt blevet endnu mere døv på det ene øre, næsen er begyndt at stoppe til og halsen gør nas. ØV. Håber da for alle dem der ikke er ramt at de slipper. Men kan da se på tråden at DK er godt ramt efterhånden.

Anmeld

8. oktober 2010

Polyp-vb

og hvorfor er det lige, at du er på tråden og ikke på vej til lægen ;-)

Anmeld

8. oktober 2010

als-vb

gider ikke til lægen for en forkølelse. Er for doven og de tror aldrig der er noget alligevel da jeg ikke kan få feber og hvis man ikke har feber har man ikke en infektion.... Og prøver på at overbevise mig selv om at min krop på et eller andet tidspunkt vil hele sig selv.....

Anmeld

8. oktober 2010

Polyp-vb

jamen, så god bedring - og fortæl din krop, at du HAR brugt kvoten for sygdom for i år!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.