Virus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.928 visninger
23 svar
0 synes godt om
7. oktober 2010

als-vb

Hold da helt op hvor jeg kender mange der er ramt for tiden. Og det er ikke en specifik ting. Enten er det dårlig mave, opkastninger, mellemøre betændelse, halsbetændelse, snottet, ondt i hals, øre, øjne osv. syntes godt nok det er tidligt i år og at det er helt vildt så mange der ligger med et eller andet. ud over alt det andet der er galt med mig pt. er jeg også ramt af forkølelse. Har haft ondt i halsen i 14 dage nu og de sidste 4 dage har jeg ikke kunnet høre på det ene øre samtidig med at det gør skide ondt. Men er da heldigvis ikke snottet mere. Er jo så typen der ikke gider rende til lægen med en forkølelse men tror efterhånden nærmere der er tale om mellemøre/hals betændelse end bare forkølelse, er bare træt af lægehuse. Hvad med jer, går i også og skrænter for tiden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2010

Soap-vb

Nix ingen af os , heldigvis og håber da heller ikke det kommer :)

Anmeld

7. oktober 2010

als-vb

bare vent.....

Anmeld

7. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Nope, vi er heller ikke ramt...endnu i hvertfald. Kender heller ingen der er, så måske er det ikke kommet til Københavnstup endnu?!

Anmeld

7. oktober 2010

Soap-vb

Hvad skal jeg vente på ? :laugh: Jeg har ikke været sårn rigtig syg siden jeg stoppede med at ryge og nu her med kostomlægning og vitamin piller og jeg ska komme efter dig tam tam tvivler jeg på at jeg blir det men ok jeg venter i spænding ;) :laugh:

Anmeld

7. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

Jeg er faktisk aldrig syg, det er kun når min malaria bryder ud (ca hvert 4-5 år) at jeg lægger mig, men så er jeg til gengæld også hunde syg i længere tid. Når jeg endelig får det, så kommer det ALTID i December måned, næsten på dato.... Så jeg får det enten i år, eller til næste år, hvis det skal følge det sædvanlige skema :dry:

Anmeld

7. oktober 2010

MIKMAR-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Jeg er faktisk aldrig syg, det er kun når min malaria bryder ud (ca hvert 4-5 år) at jeg lægger mig, men så er jeg til gengæld også hunde syg i længere tid. Når jeg endelig får det, så kommer det ALTID i December måned, næsten på dato.... Så jeg får det enten i år, eller til næste år, hvis det skal følge det sædvanlige skema :dry:
Det er sgu da ikke særlig rart, troede faktisk at man kun blev ramt én gang, men det kommer simpelthen tilbage?! Hvad er grunden til det? Så det er en form for virus som bliver i kroppen?

Anmeld

7. oktober 2010

Kirle-vb

ork jo de sidste tre-fire uger her på FRB har alle, eller sådan synes det, været godt snottet og hostet :)

Anmeld

7. oktober 2010

Det er stadig mig-vb

MIKMAR skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Det er sgu da ikke særlig rart, troede faktisk at man kun blev ramt én gang, men det kommer simpelthen tilbage?! Hvad er grunden til det? Så det er en form for virus som bliver i kroppen?
Jeps, jeg har kronisk malaria dvs jeg får malariaudbrud med år i mellem og får nogle malariature der minder om influenza x 500. Og skal jævnligt tjekkes for anæmi og miltproblemer...skide irriterende. Men nej, det er ikke en virus jeg har, jeg har nogle parasitter i blodet der ikke kan slås effektivt ihjel, de bliver ved med at overleve og give nye udbrud. Jeg mødte engang en mand på Rigshospitalet som havde haft malaria i 60'erne, og fik et udbrud mere end 30 år efter!!! Så de parasitter kan tee sig på de underligste måder :dry:

Anmeld

7. oktober 2010

dittelouisea@hotmail.com-vb

Vi er hårdt ramt. Jeg måtte hente min mand fra arbejde mandag morgen - men tænkte at det nok var noget han havde spist ved en buffet aftenen før, min søster og nevø kom så på besøg.. Tirsdag aften på vej hjem fra arbejde blev jeg så dårlig jeg troede jeg skulle besvime.. Kastede op (og sked diarré på gulvet i samme øjeblik)hvert 20. min hele natten - kl halv tre om natten bad jeg mine forældre hente Alma, for hun blev ved at vågne når jeg rendte frem og tilbage. I aftes blev Alma, hendes morfar og moster så syge.. Vi er heldigvis på retur. Alma er stadig hos min mor, da hun endnu ikke er bukket under. Febergennemsnittet har været 39,7. Øv øv øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.