Jeg er har valgt at blive boende i min hjem by, har været ud og få en på opleverne tidliger, men da min datter meldt sin ankomst valgte jeg bevist at flytte tilbage. Hele min familie bor her, og vi bruger hinaden rigtig meget. Plus kan vi sige fra hvis det bliver for meget.
I teorien er det min mor og papfar, men har altid opfattet ham som min far. De og især min far, vil meget gerne hjælpe og værre sammen med pigerne.
Vi har har lavet en mormor og morfar dag, hvor de henter fra dagpleje og tager til svøm efter aftensmad.
I starten var det svært for min mand, han følte ikke at de hørte efter hvad vi gerne ville. Indtil min far en dag sagde, ' herover bestemmer vi, og over ved jer bestemmer I, Jeg kan og vil ikke lave regler om i mit hjem pga. jer. Og kan kun forstille mig at I ville blive svært sur hvis jeg skulle bestemme hjemme ved jer'
Han havde jo ret, og efter det er det hele blevet meget nemmer.
Mine svigerforældre bor i Berlin, vi ser dem desvær ikke så ofte, men de er gode til at stikke en finger i jorden. Og afvente at pigerne opsøger dem. Den ældste er rigtig glad for dem, og snakker om dem. Hun er 3 år, og vi har ikke lært hende tysk. Men hun er ligglad, snakker bare med dem.
Anmeld