Er du glad for din bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2010

Soap-vb

HURRA Vi skal flytte :flag: :klap: :) :laugh: :klap:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2010

Det er stadig mig-vb

Aaaaii hvor lækkert og tillykke med det!!! :) Skal i så flytte langt væk, eller bliver det bare i nabolaget??

Anmeld

13. september 2010

Soap-vb

42 km så det er ikk lige i nabolaget :) Men hold nu op hvor jeg glæder mig :)

Anmeld

13. september 2010

Pia S-vb

Jeg bor dejligt. Vi bor i en andelslejlighed på et par og firs m2. Ikke et værelse ser ud som da min mand overtog den som 18!!!! årig. Han har lavet det som vi gerne vil have det. Vi har ikke så meget plads, men har udnyttet m2 godt synes vi selv. Sønnen har eget værelse (ret stort) og vi har et mikrosoveværelse, men det fungerer og det er det vigtigste. Andelsforeningen består af 48 lejligheder og vi har ret lempelige forhold. Jeg sidder i bestyrelsen og har gjort det længe. Vi har en god gård og 'have' bag ejendommen. Derudover har vi små haver til den ene side og lukket vej og park til den anden side. Vi bor tæt på København med skov, strand og masser af indkøbsmuligheder. Vi gav 17.000 for lejligheden og betaler 4500 for den men det er med vand og varme. Lige til at holde ud. Vi har nogle ok naboer og her er rigtig mange børn i alle aldre. Jeg skal bæres ud!

Anmeld

13. september 2010

Det er stadig mig-vb

Soap skrev:
42 km så det er ikk lige i nabolaget :) Men hold nu op hvor jeg glæder mig :)
Ja, det er også dejligt at flytte (ok, JEG synes det er dejligt!), nogle hader det jo selvfølgelig pga der skal pakkes og pakkes ud.!! Hvornår skal det så være - kan i nå det i år, eller bliver det til næste år? :)

Anmeld

13. september 2010

Soap-vb

Vi når det i år må man sige for vi flytter på fredag :laugh: :laugh: :laugh:

Anmeld

13. september 2010

Det er stadig mig-vb

Soap skrev:
OKAY, er du sikker på i ikke er sat på gaden og huset er på tvangsauktion :laugh: :laugh: (Ironi kan være brugt!) :)

Anmeld

13. september 2010

Det er stadig mig-vb

Pia S skrev:
Jeg bor dejligt. Vi bor i en andelslejlighed på et par og firs m2. Ikke et værelse ser ud som da min mand overtog den som 18!!!! årig. Han har lavet det som vi gerne vil have det. Vi har ikke så meget plads, men har udnyttet m2 godt synes vi selv. Sønnen har eget værelse (ret stort) og vi har et mikrosoveværelse, men det fungerer og det er det vigtigste. Andelsforeningen består af 48 lejligheder og vi har ret lempelige forhold. Jeg sidder i bestyrelsen og har gjort det længe. Vi har en god gård og 'have' bag ejendommen. Derudover har vi små haver til den ene side og lukket vej og park til den anden side. Vi bor tæt på København med skov, strand og masser af indkøbsmuligheder. Vi gav 17.000 for lejligheden og betaler 4500 for den men det er med vand og varme. Lige til at holde ud. Vi har nogle ok naboer og her er rigtig mange børn i alle aldre. Jeg skal bæres ud!
Det kan jeg godt forstå Pia, det lyder også rigtig hyggeligt og der bliver jo rigelig plads til børnebørn og alderdom :) Og så ligger det jo også i et lækkert kvartér med massere af muligheder!!!

Anmeld

13. september 2010

Soap-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Soap skrev:
OKAY, er du sikker på i ikke er sat på gaden og huset er på tvangsauktion :laugh: :laugh: (Ironi kan være brugt!) :)
' Tjaaa eller oz er jeg bar rigtig god til at holde min mund :laugh: ;) ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.