Har lige fået huslejestigning igen :devil: og så kommer lysten til at finde noget andet op påny..
Har boet her i 13 år (en lejlighed på 75 kvadratmeter med fælles gårdhave med dem der oprindeligt ejede ejendommen).
Havde brug for et sted at bo meget hurtigt, og det skulle være et sted, hvor jeg kunne have min kat med - havde aldrig regnet med, at jeg skulle bo her så længe.
For nogle år siden overtog deres søn ejendommen, og regnede med, at det skulle gøres til en pengemaskine.
Jeg lejer to små lejligheder, men han vil gerne have lejlighederne skildt ad igen, og ført sammen men 1. sal, som ligger ubrugt hen.
Fuldt forståeligt - men han blev sur på mig, fordi jeg ikke ville flytte ind i en af de nye lejligheder, da jeg mente det ville give mindre plads. Det blev han noget knotten over.
Nu er der så huslejestigninger, så snart han ser sit snit til det - og altid bemærkninger om, at flytte børnenes 'udelegesager' ind i et aflåst rum jeg har - og det drejer sig kun om en par småting og et løbehjul :sur:
Hans mor er noget af det sødeste - og efter at hun blev enke for et par måneder siden, har vi fået et endnu tættere forhold.
Hun er bare så sød ved mine børn (er ved at lære min datter at sy patchwork og sådan noget).
Jeg mangler desperat plads efter, at jeg har fået barn nr. 2 - som ikke kan få sit eget værelse. Er bare så træt af, at det altid er legesager overalt inde i stue - men han skal jo være her.
...og min situation (sygemeldt) gør også, at jeg lige vil se tiden an, med at finde noget større indtil jeg kender min fremtidige økonomi.
Men hvor er jeg bare træt af, at bo her - længes efter at finde noget større, gerne med en lille have :cheer:
Ja ja, en længere smøre - jeg ved det godt.
...men altså, det jeg vil frem til er, bor du i din drømmebolig - eller længes du efter noget andet?
Anmeld