Vi bor i en 3-vær. i en boligforening, hvor det meste af bestyrelsen er mellem 80-skindøde, man må stort set INTET... Er først sidste år, det blev vedtaget på generalforsamling (JA SGU!!) at man gerne må bade 24 timer - tidligere måtte man ikke gå i bad mellem kl. 22-06 :angry:
Vi må ikke have dyr osv osv... heldigvis er vi havnet i en god opgang, men alle er over 50 (altså undtagen os), så der er ikke meget for drengene.
Vil gerne flytte i hus, vores EGET hus, gerne med noget værksted - eller i det mindste mulighed for at bygge med tiden (LÆS når økonomien siger det), men p.t. har vi ikke råd, skulle gerne komme i løbet af et par år! Indtil videre er det her ok, bor godt nok på 2. sal, men om snart kan drengene jo selv komme op og ned a trapperne og så blir der mindre slæben! Tænker også sagtens de kan dele værelse nogle år endnu!
Køber ikke noget før vi finder HUSET - gider ikke det der 'begynderhus', har flyttet meget rundt siden jeg var 16 og de fleste steder har jeg vidst det var midlertidigt, så gad ikke gøre noget ved det, vil have noget som er MIT!!!
Anmeld