HeleneK Mor til 6 skrev:
Nej, det er jo dét!
Selvom jeg er frit anlagt på mange områder, så forstår jeg så heller ikke hvordan forældre vil medvirke i et program som Årgang 0.
- jeg kan godt lide programmet, ser det ikke slavisk, men undrer mig bare over at man vil være med.
Det har jeg også tænkt på. Mine børn har, alle tre, været nogle fantastisk dejlige og nemme babyer og småbørn, som jeg med glæde ville have 'vist frem' for hele verden - men min datter gik jo fuldstændigt i sort psykisk i et års tid, da hun var 15 år, hvor hun skar i sig selv og havde store forsømmelser i skolen. Siden har hun så fået konstateret ADHD, og nu går det meget bedre, men hvordan skulle man lige beskrive det år af hendes liv i filmklip - og ville hun selv, hvis hun ønskede at være med i programmet trods problemerne, kunne overskue konsekvenserne af at blive fremstillet som psykisk sårbar for hele DK? OG: Selv hvis man trak sig ud af programmet på grundlag af noget sådant, så ville 'hele byen' og lidt til vide, at hende Johanne fra tv var ude i noget møg - og hun ville da få paranoia af at gå på gaden og vide, at ALLE vidste, hvem hun var, og at der 'var noget' med hende. 
Det kan man slet ikke overskue, når man som gravid melder sig til en tv-serie så mange år frem - alt er jo som regel lyserødt og idyllisk, når ungerne er små.

Anmeld