Den live streamede hjemmefødsel alle taler om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.908 visninger
27 svar
0 synes godt om
1. september 2010

Soap-vb

Så nogen af jer den ? Ville i ha set den hvis i havde haft muligheden? Hvad syns i om at lave en sådan 'reklame' for hjemmefødsler ? Hvad syns i idet hele taget om at lave offentligheden følge med i sin fødsel ? Link: https://www.baby.dk/Streaming/LiveFoedsel.aspx Det var også i tv2 nyhederne, tales om det på samtlige andre fora´s så i er nok kommet om ved det i løbet af i dag :) Personlig syns jeg det er en tand for fri, og ikke om jeg begriber at hun bar ku ligge der med røven oppe i kameraet med flere tusinde kiggende med Glæder mig til at høre jeres holdning og mening om sagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

als-vb

Er ikke noget jeg selv ville gøre. Men umiddelbart er det jo ikke værre end diverse fødselsforberedelses videoer. Syntes faktisk den jeg så til forberedelse var værre. Meget mere underliv og skrig og skrål, + den pige var fuldstændig hævet i hele hovedet bagefter fordi hun havde presset med hovedet. Så så længe man selv er indstillet på at hele danmark følger med i at man føder et barn, så versegod. Men ikke til mig, ellers tak. Men er heller ikke typen der ville have en hjemmefødsel pga min erfaring fra første fødsel.

Anmeld

1. september 2010

Det er stadig mig-vb

Synes det er dejligt der er nogen der vil gøre det! Men jeg ville så ikke selv, jeg havde en brandmand og en politimand med til en af mine fødsler og det synes jeg egentlig var lidt grænseoverskridene, men okay, det var i en god sags tjeneste og jeg havde så mange veer at jeg ikke kunne sige at jeg havde fortrudt :laugh: Nej, jeg ville ikke have set den selvom jeg havde haft muligheden, har set fødsler nok og er ikke så tændt over det mere......jeg er mættet fysisk og mentalt. Men et eller andet sted, synes jeg det er frisk gjort.

Anmeld

1. september 2010

Kirle-vb

Jeg tager hatten af for Zafir som hun hedder at hun gjorde det og turde stå ved det. Jeg så det ikke, havde intet behov eller lyst. Synes faktisk at sådan noget er stærkt grænseoverskridende og blev noget bleg over fødselsforberedelsesvideoen selvom jeg skulle have ks. Det er bare ikke mig. Om man vil kigge med eller ej er jo op til en selv. Af dem som har set det siger at det var en smuk og god oplevelse. Og heldigvis gik alting som det skulle :)

Anmeld

1. september 2010

Webredaktøren-vb

I siger bare til - så lægger jeg gerne en af jeres fødsler på debatten ;) og gerne også live :)

Anmeld

1. september 2010

Det er stadig mig-vb

Synes også der mangler nogle gode fødsler på nettet. Min datter ville så gerne se en fødsel her for noget tid siden, men jeg kunne ikke rigtigt finde noget, men kom så i tanke om, at jeg har en DVD film der hedder Vinterbørn, og at der var en fødsel - så den så hun. Men hun ville gerne have set nogle flere. Undskyld Soap, hvis det var et sidespor :)

Anmeld

1. september 2010

Webredaktøren-vb

Ja undskyld Soap, men jeg må så lige høre Helene, om hendes datter nu stadig ønsker børn? For jeg var da selv ved at trække i land, hvis jeg havde kunne, efter at have set en fødsel til fødselsforberedelse ;)

Anmeld

1. september 2010

Laurie-vb

Er på med Helene.... frisk, at gøre det. Men jeg ville ikke. Jeg skal heller ikke have flere børn alligevel...

Anmeld

1. september 2010

Polyp-vb

jeg synes det er fint når man selv er med på den - og som det siges så rigtigt, hvis man ikke vil se, kan man jo bare lade være ;-) Jeg ville ikke kunne stå model til den slags - men fint at andre gør - havde jordemoderelever med til min fødsel men det er jo ligesom en helt anden sag Havde en biologilærer i gymnasiet , der brugte videooptagelser fra en af hendes egne fødsler i undervisningen...det kom lige lovlig tæt på...især for drengene -der ville en neutral video med samme indhold nok liiige have været bedre egnet for 'sarte' teenagedrenge

Anmeld

1. september 2010

Rita-vb

Som de fleste andre ville jeg ikke selv gøre det :P Men jeg synes det er superfint at nogen gider. Jeg er stor tilhænger af hjemmefødsler og det er da fedt hvis sådan en video kan få andre til at overveje det :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.