Unge mennesker og alkohol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Charlotte d. 17.-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
....Tror soap er SÅ irriteret på Nikifi at hun reelt ikke kan se skoven for bar' træer :laugh: OG ligegyldigt hvad nikifin skriver eller mener, så er det derfor forkert...og Bibi, kan vist kun nikke genkendende! :woohoo: Jeg forsøger at lade være med at hidse mig op selvom jeg tiltider læser noget, med stritpels på armene og koldsveden haglende, hihihihihi..... Men det er jo dét der er fedt! Forskelligehederne, de mange delte meninger, de forskellige kulturer, den brogede flok osv.....skønt!
Den brogede flok er fedt - enig. Det ville bare være langt federe, hvis personangreb og konstant diskvalificering af bestemte personers indlæg forsvandt en gang for alle. Den der 'Dig gider vi ikke lege med, og du fatter ikke en brik'-attitude er virkelig enerverende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Soap-vb

Charlotte d. 17. skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
....Tror soap er SÅ irriteret på Nikifi at hun reelt ikke kan se skoven for bar' træer :laugh: OG ligegyldigt hvad nikifin skriver eller mener, så er det derfor forkert...og Bibi, kan vist kun nikke genkendende! :woohoo: Jeg forsøger at lade være med at hidse mig op selvom jeg tiltider læser noget, med stritpels på armene og koldsveden haglende, hihihihihi..... Men det er jo dét der er fedt! Forskelligehederne, de mange delte meninger, de forskellige kulturer, den brogede flok osv.....skønt!
Den brogede flok er fedt - enig. Det ville bare være langt federe, hvis personangreb og konstant diskvalificering af bestemte personers indlæg forsvandt en gang for alle. Den der 'Dig gider vi ikke lege med, og du fatter ikke en brik'-attitude er virkelig enerverende.
Det er da godt i kan blive enige Jeg kan godt huske hvordan sejlene gik høje herinde med person angreb mod en enkelt bruger da jeg ankom anført af alle 'de gamle' men igen er der stor forskel på folk og hvem som må hvad og ja nikfin irretere mig grænseløst, det behøver man vist ikke være raket forsker for at bide mærke i

Anmeld

14. august 2010

Det er stadig mig-vb

Charlotte d. 17. skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Ja, og det ødelægger trådene, fordi de konstant bliver rettet og slettet efterfølgende, fordi det går over i personangreb, hvilket så er enormt træls...

Anmeld

14. august 2010

Soap-vb

Sjovt jeg troede det bar var sådan man gjorde herinde men det kommer måske an på hvem man er ?

Anmeld

14. august 2010

Det er stadig mig-vb

....aner ikke hvordan det hænger sammen?? Men jeg kan da dårligt forestille mig at det kommer an på hvem man er, synes det er ret ens for alle mht til at få slettet noget der ikke passer ind. Jeg får slettet hele tiden selvom jeg ikke angriber nogen, men meningerne passer så bare ikke ind i tråden....eller noget i den dur, pointen har jeg aldrig fattet, lige som jeg heller ikke forstår at man ikke får et hint eller en forklaring på, hvorfor lige dét blev slettet. :huh:

Anmeld

14. august 2010

NikiFin-vb

Soap skrev: Og måske fordi jeg hørte det i radioen som hun skriver om hvor de overhovedet ikke sagde noget der lignede det hun skrev , men kald mig plat kald mig hvad fanden du vil, bar det ikke er nikifin så er jeg sådan set tilfreds Du provokerer mig, jeg er en følsom person :angry: Kongster, må jeg bruge dig til at fortælle Soap nogle gange nogle ting fra mit navn? ;)

Anmeld

14. august 2010

Webredaktøren-vb

Med hensyn til sletning så lad mig gøre det klart endnu engang, at jeg helst bruger min tid på andet end at slette, og derfor yderst sjældent sletter. I løbet af debattens levetid er det vist max. tre tråde, der er blevet slettet, og de er slettet, da de svømmede i personangreb. Jeg sletter ALDRIG tråde med begrundelse i forskellige meninger, så det er forkert at antage, at der er meninger, der ikke passer ind i dette forum. Det er vist et forum af de meget liberale slags i forhold til, hvad der accepteres og slettes andre steder. Til gengæld vurderer jeg, at tråde fyldt med personangreb (typisk mellem de samme 4-5 personer) ikke skaber andet end negativitet, og så sletter jeg. Jeg kan ikke forestille mig, at der er nogen, der nyder et forum fyldt med angreb på hinanden. Hvis få føler sig ramt af mange sletninger, så er de givetvis blandt de få brugere, der har svært ved at opretholde en god tone trods uenigheder. Hvis nogle skulle være i tvivl, kan jeg igen lige minde om, at denne tråds fokus gerne skulle være unges drukvaner ;)

Anmeld

14. august 2010

kongster-vb

NikiFin skrev:
Kongster, må jeg bruge dig til at fortælle Soap nogle gange nogle ting fra mit navn? ;)
Ikke forstået? Men nej, jeg har selv brug for mit navn, så det kan du ikke bruge :-)

Anmeld

15. august 2010

NikiFin-vb

kongster skrev:
NikiFin skrev:
Kongster, må jeg bruge dig til at fortælle Soap nogle gange nogle ting fra mit navn? ;)
Ikke forstået? Men nej, jeg har selv brug for mit navn, så det kan du ikke bruge :-)
mente at du med dit nickname kunne fortelle Soap min mening om hende, det accepterer hun nemmere hvis det er nogen anden der siger det bare ikke NikiFin. It was a joke ;) Glem det

Anmeld

15. august 2010

Soap-vb

Nikifin du skal være så velkommen til at skrive mig din helt uforbeholdne mening via privat besked herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.