Med hensyn til sletning så lad mig gøre det klart endnu engang, at jeg helst bruger min tid på andet end at slette, og derfor yderst sjældent sletter.
I løbet af debattens levetid er det vist max. tre tråde, der er blevet slettet, og de er slettet, da de svømmede i personangreb.
Jeg sletter ALDRIG tråde med begrundelse i forskellige meninger, så det er forkert at antage, at der er meninger, der ikke passer ind i dette forum. Det er vist et forum af de meget liberale slags i forhold til, hvad der accepteres og slettes andre steder.
Til gengæld vurderer jeg, at tråde fyldt med personangreb (typisk mellem de samme 4-5 personer) ikke skaber andet end negativitet, og så sletter jeg. Jeg kan ikke forestille mig, at der er nogen, der nyder et forum fyldt med angreb på hinanden.
Hvis få føler sig ramt af mange sletninger, så er de givetvis blandt de få brugere, der har svært ved at opretholde en god tone trods uenigheder.
Hvis nogle skulle være i tvivl, kan jeg igen lige minde om, at denne tråds fokus gerne skulle være unges drukvaner ;)
Anmeld