For og imod campingvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Aiii okay Caidas....ha ha ha ha ha :laugh: :laugh: :laugh: hvor morsomt......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Spunk-vb

Nu har du i det mindste et vægtigt argument imod din mands næste 'gode' idé.

Anmeld

9. august 2010

NikiFin-vb

Caidas skrev:
Ja da naturligvis. Det er i hvert fald hvad min mand fik mig overtalt til. For 2 år siden fik vi tilbudt en campingvogn af vores daværende dagpleje - rimelig pris for den er lidt gammel. Vi er nu blevet fastliggere!! i vores egen have og pigerne har fået alletiders legehus. Den har været ude at køre 2 gange. Den ene da vi skulle have den tjekket hos mekanikeren. Den anden da vi skulle hente den fra mekanikeren. Men manden var glad!! Er der nogen der er i tvivl om min mening om campingvogne.
OK. Men hvorfor bruger i den aldrig?

Anmeld

9. august 2010

Caidas-vb

NikiFin skrev:
Caidas skrev:
Ja da naturligvis. ++++++ Er der nogen der er i tvivl om min mening om campingvogne.
OK. Men hvorfor bruger i den aldrig?
Vi købte den kun fordi min mand mente at han blev i bedre humør af det - han har været igennem (er midt i) en depression. Og jeg mente at hvis han fik sit ønske opfyldt ville det hjælpe. Men han er ikke så tryg ved at køre med den - og det bliver man jo kun af at gøre det. Men vi har talt om at køre en kortere tur og holde efterårsferie i den

Anmeld

9. august 2010

NikiFin-vb

Det er en måde til at kæmpe depression, håber det har hjulpet. Da jeg havde depression barberede mit hoved. Det hjalp og det var gratis, en veninde barberede mig ;)

Anmeld

10. august 2010

Caidas-vb

NikiFin skrev:
Det er en måde til at kæmpe depression, håber det har hjulpet. Da jeg havde depression barberede mit hoved. Det hjalp og det var gratis, en veninde barberede mig ;)
Ja tak, så hellere en tur i campingvognen :P

Anmeld

10. august 2010

Soap-vb

NikiFin skrev:
Hvorfor undre det mig ikke spor

Anmeld

10. august 2010

NikiFin-vb

Soap skrev:
NikiFin skrev:
Hvorfor undre det mig ikke spor
bedre det end depression. Hvis du har prøvet depression burde du vide hvor dræbende det er. Og jeg ser ikke meget være uden hår. Måske faktisk bedre og i hver fald yngre B)

Anmeld

11. august 2010

k11923-vb

Heidi Nielsen skrev:
Kan se der er noget af mit indlæg der er smuttet..... De 1800 kr er for overnatningerne, strøm og bad i 14 dage for hele familien dertil kommer selvfølgelig penge til mad og fornøjelser.
Ja, og afbetaling på campingvognen og benzin til bilen, ikke?

Anmeld

11. august 2010

Heidi Nielsen-vb

k11923 skrev:
Heidi Nielsen skrev:
Kan se der er noget af mit indlæg der er smuttet..... De 1800 kr er for overnatningerne, strøm og bad i 14 dage for hele familien dertil kommer selvfølgelig penge til mad og fornøjelser.
Ja, og afbetaling på campingvognen og benzin til bilen, ikke?
Jo hvis man skal låne penge til den så er der afbetaling og selvfølgelig benzin..... Men vi holdt stadigvæk 14 dages ferie for ca 5200 kr ialt inkl ovenstående for 2 voksne, 2 børn og hund.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.