For og imod campingvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.476 visninger
29 svar
0 synes godt om
9. august 2010

NikiFin-vb

Ville I nogensinde købe en camping vogn som I skal bruge omkr. 4 uger om året? Jeg overvejer intensivt sådan noget og synes at det er en god investering men har problemer med at overbevise min mand. Er der nogle af jer der har elle har prøvet (camping vogn ikke autocamper) og hvad er deres erfaring med den. Lad os bare snakke lidt om fordelene og ulemperne ved at have den :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Heidi Nielsen-vb

JA det ville jeg og det har vi gjort....vi har haft campingvog i 5 år nu og vi elsker at komme på camping. Det super hyggeligt. Og man kan sagtens bruge en campingvogn mere end 4 uger om året.....sommerferie, efterårsfere, påske, pinse alle weekender i sommer halvåret og hele året rundt hvis man har en vintervogn. Vi bruger den i alle weekender og på alle de fridage vi har fra foråret begynder og så frem til efterårsferien. Hvert år i sommerferien er vi på camping i enten Frankrig, Italien, Kroatien, Ungarn, Tjekkiet, Tyskland eller Østrig. Det er en billig form for ferie, forlænget weekender osv. og man ser en hel masse når man kører frem og tilbage.....det går jo ikke så stærkt men det er super hyggeligt. Vores børn elsker at være på camping og de har godt af den friske luft. Vi har meldt os ind i DCU og så er alle børn under 11 år og hunde gratis på alle DCU campingpladser i DK og man kan få en hel del i rabat på campingpladser i udlandet.....vi var afsted 14 dage her i sommerferien og vi kom af med godt 1800 kr for de 14 dage IALT......vi var 2 voksne, 2 børn, 1 hund og vores campingvogn.

Anmeld

9. august 2010

Polyp-vb

og mandens mobil kunne jo gå hen og blive væk sådan helt tilfældigt - og så 'vups' dukke op igen, når ferien er slut - så han alligevel måtte have glemt en derhjemme, NikiFin! B)

Anmeld

9. august 2010

NikiFin-vb

LYP skrev:
og mandens mobil kunne jo gå hen og blive væk sådan helt tilfældigt - og så 'vups' dukke op igen, når ferien er slut - så han alligevel måtte have glemt en derhjemme, NikiFin! B)
I didn't get it :blush: Heidi, jeg viser din post til min mand ;)

Anmeld

9. august 2010

Heidi Nielsen-vb

Kan se der er noget af mit indlæg der er smuttet..... De 1800 kr er for overnatningerne, strøm og bad i 14 dage for hele familien dertil kommer selvfølgelig penge til mad og fornøjelser.

Anmeld

9. august 2010

Pia74-vb

For, meget endda :) Vi købte sådan en fætter helt ex tempore for to måneder siden. Vi havde den med på sommerferie, hvor vi kørte en afslappende 5500 km :laugh: Og den er geniel, man kan stoppe når man synes, har alt grej med nemt og overskueligt... også er det også hyggeligt på campingpladserne :) Sidste weekend var vi på camping på Rømø, det var så hyggeligt. Vi har en vintervogn og regner bestemt med, at kunne bruge den året rundt. Men vi har også en stor have, så den står herhjemme og kan nemt tages med, når vi synes. :P

Anmeld

9. august 2010

Spunk-vb

Det kunne ikke falde mig ind at købe en campingvogn nogensinde. Gider ikke bilferie, og vil langt hellere ligge i telt på en naturlejrplads end på en campingplads hvor folk har deres minihjem med og sætter hegn op og så sidder i deres klap-ud-stole og stirrer på bilen som er parkeret lige foran. Men det er bare mig. Hvis man godt kan lide at campere kan det da godt være en god idé at købe en campingvogn. Man kan jo evt. opstille et regnskab over lejepris i en given årrække vs. købspris.

Anmeld

9. august 2010

Caidas-vb

Ja da naturligvis. Det er i hvert fald hvad min mand fik mig overtalt til. For 2 år siden fik vi tilbudt en campingvogn af vores daværende dagpleje - rimelig pris for den er lidt gammel. Vi er nu blevet fastliggere!! i vores egen have og pigerne har fået alletiders legehus. Den har været ude at køre 2 gange. Den ene da vi skulle have den tjekket hos mekanikeren. Den anden da vi skulle hente den fra mekanikeren. Men manden var glad!! Er der nogen der er i tvivl om min mening om campingvogne.

Anmeld

9. august 2010

Spunk-vb

Caidas skrev:
Ja da naturligvis. Det er i hvert fald hvad min mand fik mig overtalt til. For 2 år siden fik vi tilbudt en campingvogn af vores daværende dagpleje - rimelig pris for den er lidt gammel. Vi er nu blevet fastliggere!! i vores egen have og pigerne har fået alletiders legehus. Den har været ude at køre 2 gange. Den ene da vi skulle have den tjekket hos mekanikeren. Den anden da vi skulle hente den fra mekanikeren. Men manden var glad!! Er der nogen der er i tvivl om min mening om campingvogne.
LOL. Håber ikke at den var for dyr Caidas.

Anmeld

9. august 2010

Caidas-vb

Spunk skrev:
Caidas skrev:
LOL. Håber ikke at den var for dyr Caidas.
Det er helt ok. Det er da ikke alle på vejen der har et legehus til 13000 kr. + vægtafgift for den skal jo kunne komme ud at køre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.