Update - er stadig syg (ren ynk!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2010

als-vb

ja du har dælme godt nok også været utrolig hårdt ramt. Håber også for dig at de snart finder en diagnose der kan bruges til noget og du kommer helt ovenpå igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2010

Kirle-vb

HeleneK Mor til 6 skrev:
Nej jeg mener hårdt ramt, fordi du skal have noget specielt fremstillet, og ikke bare kan få de penicillinbomber vi andre kan få og som tager det hurtigere og mere effektivt :) Så hvis Tjalfe har haft det slemt, så får du det nok dobbelt så slemt fordi du ikke kan tåle de ting der bedst kan slå det ihjel.....+ det tager længere tid at finde det rigtige og du derfor må døje længere end normalt.
Åh på den måde! Ja det var først da en mikrobiolog kom ind over (vist et par gange) at jeg fik Dalacinen som virkede. Og tak fordi du trøster mig lidt med at Tjalfe umuligt kunne have haft det så slemt som mig. Det betyder mere end man skulle tro.

Anmeld

15. oktober 2010

Kirle-vb

Camilla skrev:
Det lyder helt vildt det du har været igennem. Kan godt forstå du bliver noget nervøs for at blive syg igen. Jeg håber for dig at de sidste symptomer snart forsvinder helt.
Ja det bliver lækkert fordi mens jeg stadig har lidt symptomer tør jeg ikke rigtig tro på at jeg er helt over det... Selvom lægerne mener det. Så er jeg blevet så forsigtig. Men er også selv helt paf over det. Jeg vidste ikke at en simpel infektion kunne slå så hårdt i dagens Danmark.

Anmeld

15. oktober 2010

Kirle-vb

als skrev:
ja du har dælme godt nok også været utrolig hårdt ramt. Håber også for dig at de snart finder en diagnose der kan bruges til noget og du kommer helt ovenpå igen.
Jamen lige over søde Als :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.