Jep her små 3-4uger efter sygdoms start er jeg stadig syg. Jeg er stadig sengeliggende og er nu nået forbi bitterhed og er nået til afmagt :(
Min egen læge er på ferie indtil d.16/7 så har aftalt med en af deres vikarer(hedder det det?) at hvis ikke jeg fik det bedre weekenden over så skulle jeg ringe mandag og blive udredt.
Så jeg ringer i morgen. Har rendt til læger, vagtlæger mm men ingen ved hvad jeg fejler. De startede med virus (på balancenerven og begyndende blindtarmsbetændelse) og nu begynder de at lufte allergi eller muligheden for en ny infektion. Kort sagt ingen ved hvad der er i vejen med mig.
Mine symptomer er: småfeber, svimmelhed, kvalme, ondt i nakken og skuldre, sure opstød, smerte i mavesæk ved spisning, synsforstyrrelser (pletter for øjnene, både sorte og lysende), ondt i højre nedre side af maven og så hoppende mave at jeg nogengange tror jeg har hjertebanken (kan ikke beskrive det anderledes). Ingen snot, hoste eller diarre.
Har ca. hveranden dag fødevareallergi som jeg tager med antihistamin.
Derudover har jeg fået konstateret D3 vitamin mangel, dårlige levertal (hvilket ikke skulle være unormalt efter infektion), for lav saltbalance og et overproducerende tarm-enzym.
Er træt, uoplagt og sur. Min kæreste skulle have været på RF hele ugen men blev nødt til at være hjemme når Tjalfe var hjemme for ellers var det ikke sikkert.
Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette indlæg andet end at brokke mig godt og grundigt. Ikke fordi det er nogen skyld - det burde det nu nok være men mere fordi jeg er ved at bliver skør af al den dårligdom og sygdom. :(
Øv gider bare ikke mere. :( :(
Anmeld