Tilbehør til grillmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2010

Spunk-vb

De endte med bagekartofler og færdigkøbt persille- og hvidløgssmør - de er i ovnen lige nu. Jeg gad simpelthen ikke andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2010

Det er stadig mig-vb

MAMMARAZZI skrev:
HeleneK Mor til 6 skrev:
Til sommerfesten på fritten, vil jeg lave en salat af fint snittet rødkål, appelsinfilet (uden den hvide hinde), revet gulerod og fint hakket persille. Det smager SUPER friskt og har nogle ekstremt flotte farver - det har jeg heller ikke set til nogen sommerfester endnu.
Fik salaten i går - hold op den er lækker. Kan varmt anbefales :uhm: Det blev godt nok ikke til grillmad, for vejret var ikke til det - men den er også super sammen med flæskesteg og smørstegte nye kartofler med timian B)
:laugh: jeg lavede den også igår!!! Ja, den er nemlig lidt anderledes end de sædvanlige salater....og så er den jo møghamrende sund!!

Anmeld

18. juni 2010

Det er stadig mig-vb

Spunk skrev:
De endte med bagekartofler og færdigkøbt persille- og hvidløgssmør - de er i ovnen lige nu. Jeg gad simpelthen ikke andet.
Nej det er jo dét. Det kan næsten ikke blive lettere - og fint du kunne få manden med på ideen.....eller kunne du? :) (Kan jo være de er lavet i smug) :laugh:

Anmeld

18. juni 2010

Spunk-vb

Han var helt med på den - så længe han ikke skal lave noget, så kan jeg få min vilje :laugh: Der var nu ikke meget salg i dem...

Anmeld

19. juni 2010

Det er stadig mig-vb

:huh: Måske er de mere velegnet til københavnere :laugh:

Anmeld

19. juni 2010

Meesalith-vb

For sent nu men... MAJS enten i kolper eller løse i staniol med smør i. Jeg elsker dem på grillen! Guf guf!

Anmeld

20. juni 2010

Signe1704-vb

Jeg ved det er for sent, men måske nogle kan bruge det til en anden gang: Jeg laver en lidt anden vandmelonsalat end Johannemor. Vandmelon i små tern Feta i tern Hakket persille (Helst bredbladet) Purløg Evt. Ristede græskarkerner Evt. lidt balsamico over Den er simpelthen så nem og smager dejligt.

Anmeld

20. juni 2010

ma08-vb

Uhmm, Signe, den opskrift vil jeg bruge på onsdag til Skt. Hans :kok: Jeg havde i forvejen tænkt på netop en vandmelonsalat med feta og græskarkerner, men de øvrige ingredienser sætter garanteret prikken over i'et!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.