Aftensmad på børnenes måde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2010

Lars F-vb

Hæ. Sådan noget er fedt - men jeg er altså stadig skuffet over, at jeg ikke blev inviteret ;-) Regler og fornuft er godt, men det må aldrig blive en religion. Det er faktisk lidt vigtigt at formidle til ungerne, at sådan nogen regler om sund mad er generelle principper - ikke noget man fanatisk skal overholde hver eneste dag. Man skal kunne tænke selv. Og en del af det er at sige ja til sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2010

ma08-vb

Lars F skrev:
Regler og fornuft er godt, men det må aldrig blive en religion.
Jeg ku' ikke være mere enig ;) Og jeg glæder mig til datteren bliver så gammel, at hun kan skelne mere mellem 'hverdag og fest' :laugh:

Anmeld

13. maj 2010

NikiFin-vb

jeg kan ikke se noget usundt i hjemlavede burgere med hjemlavet brød, bøffer, salat og hjemlavede pomfritter. Heller ikke i hjemlavede chikken wings. Det tager bare længere tid. Men hvis man laver masses brød og bøffer en gang og så fryse resten kan man have nemt og sund burgere når man vil.

Anmeld

13. maj 2010

kongster-vb

Lars F skrev:
Hæ. Sådan noget er fedt - men jeg er altså stadig skuffet over, at jeg ikke blev inviteret ;-)
Ingen drengebesøg når manden er i udlandet, Lars ;-) Men vi må snart ses til kaffe et sted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.