Jeg gjorde det samme, gider ikke have en masse metal dimser liggende som ingen gider se på eller kan bruge til noget - dog ønskede vi os et flag i sølv, på bunden kan man få indgraveret barnets data, dét satte min mor sig på med det samme, hun ville gerne give en 'varig' gave!
Tror det er meget forskelligt, hvad man vil have - nogen syns jo det er fantastisk at have diverse sølv-dimser stående, andre hader dem! Har selv givet en rulle til opbevaring af dåbsattest (?!?!?) som var ønsket, ved siden af, gav vi så et gavekort til graveringen, så man ikke risikerer at stå med for mange af det samme!
Er ikke en egentlig hadegave, men alligevel - drengenes farmor & farfar havde lavet en KÆMPE (og jeg mener KÆMPE) ramme med 12 billeder af drengene, det er et gammelt vindue og egentlig en sød tanke - de har selv en ramme med baby/børnebilleder af hhv. min kæreste og svoger! MEN vi bor i en 3-vær. lejlighed, med meget lidt væg-plads, så den er temmelig stor at have hængende :blink: Dog har jeg besluttet mig til, at når drengene blir 1 år, vil jeg have billederne skiftet ud med månedsbilleder af dem - lige nu er de fleste nemlig billeder fra sygehuset, hvor de har sonder osv... fornægter det ikke, men gider helt ærligt ikke blive ved at se på det!
Anmeld