nu vi snakker drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

TbCp

Caroline86 skriver:

meget... men man siger jo også at man drømmer den slags... har jo bare også drømt at jeg får en stor tyk dreng en uge før tid...

Den med den lille pige var min allerførste drøm om babyer, mens jeg var gravid. Og var lige helt i starten.
Senere havde jeg også en drøm om at jeg fik trillinger. 1 pige og 2 drenge.... Den ene dreng skulle forøvrigt hedde Bjørn
Og det navn er jeg så blevet hel vild med efterfølgende. Så skal manden bare overbevises hvis vi en dag får en dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

CarinaSB

Caroline86 skriver:

tror sgu også ret hurtigt de vænner sig til vi virker skrub hamrende vanvittige
Men det har vi også lov til!! tror bare vi giver hormonerne skylden!!

Det med at give hormorne skylder hjælper ikk altid vil jeg lige hilse og sige ..

Det med at give hormorne skylder hjælper ikk altid vil jeg lige hilse og sige ..

Anmeld

4. september 2009

LauraLW

CarinaSD skriver:

Den virker ganske fint herhjemme :-) Min kæreste synes indtil videre at det er sødt.... gad vide om han bliver ved med det de næste 6 mdr...

Anmeld

4. september 2009

Mullemus86

Har i min tidligere (mislykkede) graviditet drømt, at jeg fødte en lille pige.. Hun skulle ammes, og her opdager jeg så, at det er en kat..?!

I nat drømte jeg om en gammel veninde.. Har set på facebook, at hun fornylig har fået en søn.. I min drøm fødte hun dog først i nat, og i toilettet..! Altså, babyen var "faldet" ud af hende, med hovedet ned i vandet og navlestrengen hængende ud af hende.. WHAT??

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
den mest sære drøm jeg havde mens jeg ventede Idun var.:

Jeg sad der med min store mave og var nysgerrig. Pludselig opdagede jeg en lynlås på min mave. Jeg lynede den op. ud tog jeg en lille bitte én... Med fuldskæg. Den var lidt vild og talte lidt som en pirat. Jeg sad og snakkede lidt med den og syntes den var sød.

Så kom Tom og jeg fandt en lynlås på hans mave. Jeg lynede den op og satte 'den' ind i hans mave, lidt... Han skulle da også prøve, tænkte jeg.

så tog jeg den ud af Toms mave, og kyssede den og sagde 'på gensyn' og satte den tilbage i min egen mave.

Jeg fortalte i drømmen om min oplevelse til andre og de sagde: Så var det jo en dreng, hva?...

Også var det jeg tænkte - stadig i drømmen - det ved jeg faktisk ikke, for jeg kiggede ikke i den ende... (hehe... ). Det kan jo godt være at babyer har fuldskæg inde i maven, uanset om de er drenge eller piger og taber det senere, inden de skal fødes, for ingen bliver jo født med fuldskæg... hmmm...

- Så vågnede jeg.

Og Idun VAR jo en dejlig lille baby pige, UDEN fuldskæg og pirattale.

Anmeld

5. september 2009

TbCp

Zafir skriver:

den mest sære drøm jeg havde mens jeg ventede Idun var.:

Jeg sad der med min store mave og var nysgerrig. Pludselig opdagede jeg en lynlås på min mave. Jeg lynede den op. ud tog jeg en lille bitte én... Med fuldskæg. Den var lidt vild og talte lidt som en pirat. Jeg sad og snakkede lidt med den og syntes den var sød.

Så kom Tom og jeg fandt en lynlås på hans mave. Jeg lynede den op og satte 'den' ind i hans mave, lidt... Han skulle da også prøve, tænkte jeg.

så tog jeg den ud af Toms mave, og kyssede den og sagde 'på gensyn' og satte den tilbage i min egen mave.

Jeg fortalte i drømmen om min oplevelse til andre og de sagde: Så var det jo en dreng, hva?...

Også var det jeg tænkte - stadig i drømmen - det ved jeg faktisk ikke, for jeg kiggede ikke i den ende... (hehe... ). Det kan jo godt være at babyer har fuldskæg inde i maven, uanset om de er drenge eller piger og taber det senere, inden de skal fødes, for ingen bliver jo født med fuldskæg... hmmm...

- Så vågnede jeg.

Og Idun VAR jo en dejlig lille baby pige, UDEN fuldskæg og pirattale.

Hahaha sikke en fantastisk drøm

Anmeld

5. september 2009

Maise

Drømmer overhovedet ikke om hende, i så fald kan jeg ikke huske det. Men kan huske om alt mulig andet jeg drømmer. Ville gerne drømme om hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.