nu vi snakker drømme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2009

CamillaKa

Sjovt du lige starter denne tråd idag. i nat drømte jeg for første gang om kønnet, nemlig at vi fik en lille pige og andet kan jeg ikke rigtig huske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

Så drømte jeg i nat at jeg føder én måned før tid og at det bliver en lille pige.. hun var stor og tyk, sund og rask og det største problem var at jeg ikke havde hentet barnevognen Amningen gik ikke så godt i starten, men det kom vi begge hurtigt efter
Nu kan jeg da SLET ikke vente med at finde ud af kønnet! har drømt om begge dele nu... og der ER kun én...de har tjekket MANGE gange

Nogen andre spændende drømme i nat?

For første gang i flere uger kan jeg ikke huske hvad jeg drømte i nat.. men igår drømte jeg til gengæld at min bror døde, så den må vel tælle for to tænker jeg.

Anmeld

4. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

For første gang i flere uger kan jeg ikke huske hvad jeg drømte i nat.. men igår drømte jeg til gengæld at min bror døde, så den må vel tælle for to tænker jeg.

ja, den tæller da for mindst to!?
Det var da slet ikke rart... godt det bare var en drøm søde

Anmeld

4. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

ja, den tæller da for mindst to!?
Det var da slet ikke rart... godt det bare var en drøm søde

Det mærkelige ved mine drømme, uanset hvor ubehageligt emnet er, så opleves de ikke som mareridt. De er mere surrealistiske... ved ikke om du læste om den med de frosne ærter... totalt mareridt under normale omstændigheder, men jeg oplevede det ikke sådan i drømmen.

Anmeld

4. september 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Det mærkelige ved mine drømme, uanset hvor ubehageligt emnet er, så opleves de ikke som mareridt. De er mere surrealistiske... ved ikke om du læste om den med de frosne ærter... totalt mareridt under normale omstændigheder, men jeg oplevede det ikke sådan i drømmen.

jo, læste det godt! virkelig en underlig drøm, men kan sagtens følge dig i det du siger! mine uhyggelige drømme er også "bare" mærkelige og ikke uhyggelige! som om de er en slags advarsel i stedet for en frygt - forstår du? bare gode råd hvis man gerne vil undgå udfaldet af drømmen!? giver det mening?

Anmeld

4. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

jo, læste det godt! virkelig en underlig drøm, men kan sagtens følge dig i det du siger! mine uhyggelige drømme er også "bare" mærkelige og ikke uhyggelige! som om de er en slags advarsel i stedet for en frygt - forstår du? bare gode råd hvis man gerne vil undgå udfaldet af drømmen!? giver det mening?

Ja, måske har du ret. Har i hvertfald løftet pegefingeren overfor Thomas og sagt at frosne ærter på baby er no go! - ikke at han ville gøre det, men så har jeg gjort mit ik? :-)

Drømte/tænkte faktisk lidt igår da jeg skulle sove... det var lige der hvor man var på grænsen til søvn. Fik pludselig en frygt for at jeg ville falde om når jeg skulle op og tisse, sådan lidt i et epilepsi agtigt anfald, og jeg kunne ikke råbe på T som sad inde i sofaen og så CSI. - Så det endte faktisk med at jeg stod op og fortalte om det, spurgte ham om han ikke nok ville lytte efter, og ringe til 112 og passe på mig? Totalt mærkeligt, men den søde mand sagde bare: jo, selvfølgelig, og han mente bestemt godt at han kunne høre et stk kvinde falde inde i soveværelset, så det skulle jeg ikke frygte.

Jesus altså.

Anmeld

4. september 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Ja, måske har du ret. Har i hvertfald løftet pegefingeren overfor Thomas og sagt at frosne ærter på baby er no go! - ikke at han ville gøre det, men så har jeg gjort mit ik? :-)

Drømte/tænkte faktisk lidt igår da jeg skulle sove... det var lige der hvor man var på grænsen til søvn. Fik pludselig en frygt for at jeg ville falde om når jeg skulle op og tisse, sådan lidt i et epilepsi agtigt anfald, og jeg kunne ikke råbe på T som sad inde i sofaen og så CSI. - Så det endte faktisk med at jeg stod op og fortalte om det, spurgte ham om han ikke nok ville lytte efter, og ringe til 112 og passe på mig? Totalt mærkeligt, men den søde mand sagde bare: jo, selvfølgelig, og han mente bestemt godt at han kunne høre et stk kvinde falde inde i soveværelset, så det skulle jeg ikke frygte.

Jesus altså.

hihi.. ja, de må finde sig i lidt, de mænner
Jeg har også, mere end én gang, puffet til Daniel for liiiige at sikre mig at det i drømmen ikke ville ske

Anmeld

4. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

hihi.. ja, de må finde sig i lidt, de mænner
Jeg har også, mere end én gang, puffet til Daniel for liiiige at sikre mig at det i drømmen ikke ville ske

Det er bare mærkeligt synes jeg! - Men efterhånden tror jeg ikke han synes det er så mærkeligt mere.

Anmeld

4. september 2009

Moderator

LauraLW skriver:

Det er bare mærkeligt synes jeg! - Men efterhånden tror jeg ikke han synes det er så mærkeligt mere.

tror sgu også ret hurtigt de vænner sig til vi virker skrub hamrende vanvittige
Men det har vi også lov til!! tror bare vi giver hormonerne skylden!!

Anmeld

4. september 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

tror sgu også ret hurtigt de vænner sig til vi virker skrub hamrende vanvittige
Men det har vi også lov til!! tror bare vi giver hormonerne skylden!!

simpelthen intet andet for!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.